Uren GOT searchen en googlen leveren je veel info op, beide hebben een eigen topic in GT waar veel te lezen valt MAAR... de hamvraag blijft voor mij: wordt het de iRiver H120 of Creative Zen Micro?
Beide schijnen prima geluid te geven en in principe heb ik voldoende aan een MP3 speler die naast veel nummers ook goed FM radio kan afspelen. De belangrijkste functies zijn bij beide gelijk (USB 2 interface, uitgebreid display enz.)
Zoals ik het nu zie: voordelen H120:
*meer capaciteit, 20 GB t.o.v. 5 GB (relatief onbelangrijk)
*meer mogelijkheden
*meer tevreden gebruikers
Voordelen Zen Micro:
*veel compacter (vooral 's zomers prettig)
*iets goedkoper
*ondersteunt nu eindelijk ook drag & drop van MP3
Momenteel heb ik een MSI Mega Stick (256 MB flash, USB 1
) die op zich goed bevalt maar gewoon veel te weinig capaciteit heeft. Ook ontvang ik daarop de radio vrijwel nooit in stereo (omgeving Den Haag) maar altijd mono.
Qua prijs ontlopen de kandidaatjes elkaar niet veel (H120 247 euro, Zen Micro 219 euro).
Wie heeft ervaring met beide spelers en kan me verder helpen... Wat zou de doorslag kunnen geven...
Johan
Beide schijnen prima geluid te geven en in principe heb ik voldoende aan een MP3 speler die naast veel nummers ook goed FM radio kan afspelen. De belangrijkste functies zijn bij beide gelijk (USB 2 interface, uitgebreid display enz.)
Zoals ik het nu zie: voordelen H120:
*meer capaciteit, 20 GB t.o.v. 5 GB (relatief onbelangrijk)
*meer mogelijkheden
*meer tevreden gebruikers
Voordelen Zen Micro:
*veel compacter (vooral 's zomers prettig)
*iets goedkoper
*ondersteunt nu eindelijk ook drag & drop van MP3
Momenteel heb ik een MSI Mega Stick (256 MB flash, USB 1
Qua prijs ontlopen de kandidaatjes elkaar niet veel (H120 247 euro, Zen Micro 219 euro).
Wie heeft ervaring met beide spelers en kan me verder helpen... Wat zou de doorslag kunnen geven...
Johan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 22:15 ]