[LAN] Emulation² (Schoonhoven)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 17:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/e2/forum/global/www/templates/base_grey/images/layout/react-logo-small.jpg
Van vrijdag 4 tot zondag 6 maart vindt in Schoonhoven (ZH) Emulation² plaats. Vorig jaar heb ik met een aantal klasgenoten Emulation georganiseerd als eindproject voor onze opleiding. Ondanks de wat lage opkomst was het een onzettend gezellig weekend en daarom hadden wij besloten om dit jaar wederom een LAN-party te organiseren. Omdat het vorig jaar allemaal nogal kort dag was met de inschrijvingen waren we dit jaar eerder begonnen met het organiseren. Helaas werden we kort voor de geplande openingsdatum opgeschrikt door het bericht dat Johan, een van onze crewleden, betrokken was bij een ernstig auto-ongeluk. Johan is kort daarna overleden aan de gevolgen van dit ongeluk. In overleg met de nabestaanden hebben wij besloten om Emulation² toch door te laten gaan, al werd het hierdoor wel erg kort dag met de inschrijvingen. We willen iedereen dus oproepen om te komen, zodat we van Emulation² een nog groter succes kunnen maken dan het eerste deel!

De entreeprijs van Emulation² bedraagt 17,50 euro. Hiervoor bieden wij jullie:
• Een zitplaats van 110 cm breed.
• Een netwerk met 10/100 Mbit-aansluitingen voor de gebruikers en Gigabit-verbindingen naar de backbone en voor de servers.* Het netwerk wordt geleverd door 3Com en bestaat uit 4 x SuperStack3 Switch 4226T en een SuperStack3 Switch 3824 als backbone.
• Een bar die van het begin tot het eind van de LAN open is en diverse dranken (ook Golden Power of iets vergelijkbaars!!) en hapjes biedt.
• Een slaapzaal waar je geen last hebt van de geluiden uit de zaal.
• Een heel gezellig weekend.

We hebben een aantal prijzen van onze sponsors gekregen die we zullen vergeven bij compo's. Welke games hiervoor gespeeld worden, maar mocht je suggesties hebben dan kan je dit kenbaar maken op ons forum.

* Als je een server mee wil nemen dien je dit van tevoren te melden bij de crew. Om gebruik te maken van de gigabit-verbinding moet je server een 1000Base-T (koper) netwerkkaart hebben.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Uhm, ik wil niet lullig doen... maar heb je dit gelezen?

Misschien heb je het al gevraagd hoor, ik dacht, ik vraag het even O-)

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 06-02-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 17:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Helemaal vergeten te zeggen, ik heb om toestemming gevraagd en gekregen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:56
Ik kom natuurlijk ook O-)
En alhoewel de kosten er uit zijn en de LAN sowieso door gaat, zou het leuk zijn dat er meer mensen zouden komen! Des te meer zielen, des te meer vreugd! 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-10 16:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

*schop* \o/

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn86
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
ingeschreven :)
en hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk!

http://www.jorn86irc.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-10 16:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

*schopschop* \o/

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:56
Het komt al akelig dichtbij dus hier een klein kickje :D Ik hoop dat er nog meer mensen komen :)
Pagina: 1