dedicated cs server achter e-tech router

Pagina: 1
Acties:

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb een probleem. :P Ik probeer achter mijn router een dedicated counter-strike server te draaien. In principe als ik bij de DMZ host mijn interne ip invoer dan moet moet de router alles doorlaten. Er kunnen ook wel mensen joinen op mijn server als ik dat doe, alleen komt mijn server niet tussen alle andere servers te staan waardoor er geen mensen joinen. Echter als ik mijn router er tussen uit haal dan staat de server wel in deze lijst. Ik snap er niets meer van. :|
Als ik bij port mapping het interne ip adres met de poort van mijn server invoer werkt dit ook niet.

Weet iemand wat ik fout doe? Het gaat hier om de E-tech cable router RTBR04. Mijn systeem draait win2k sp4.

P4 2,533
1024mb ram
ati radeon 9800 pro

Verwijderd

Wat zegt de documentatie van CS/Valve hierover? Volgens mij is daar ontzettend veel over te vinden. Je laat bijv. niet zien wat je hierover al zelf hebt uitgezocht etc.

• serv-on
Ik heb al op server.counter-strike.net gekeken, mijn router handleiding gelezen, de port-mapping faq doorgenomen, en via google zoeken kon ik ook niets vinden.

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
27015 is dan niet de enigste poortdie je moet open zetten zodat je wordt opgenomen in de serverlist. 5 min googlen en je hebt de poorten die je nodig hebt, iets met 7002 geloof ik, maargoed dat kun je dus zo nazoeken...

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 13:51
hij heeft alle poorten open omdat ie DMZ gebruikt, dus in feite zou het moeten werken.

• serv-on
1300A schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:43:
hij heeft alle poorten open omdat ie DMZ gebruikt, dus in feite zou het moeten werken.
daarom vind ik het ook zo raar dat het wel werkt zonder de router. :? DMZ zou alles toch door moeten laten...

[ Voor 7% gewijzigd door serv-on op 06-02-2005 23:03 ]

Pagina: 1