Ik beheer mijn muziek verzameling in iTunes. Nu werk ik regelmatig de onderliggende MP3 bestanden en directorystructuren buiten iTunes om bij (gewoon in Explorer). Als ik dan opnieuw iTunes start, laat ik iTunes mijn MP3 map helemaal doorwerken en worden eventueel verplaatste bestanden weer netjes toegevoegd. De oude bestanden (die inmiddels niet meer bestaan) worden echter nog steeds genoemd in iTunes. Als ik ze wil afspelen, verschijnt er netjes een i-tje voor de naam om aan te geven dat het bestand niet meer bestaat.
Tot zover prima, ik vind het niet erg om deze verwijzingen naar niet bestaande bestanden met de hand te verwijderen. Maar om er achter te komen welke entries in iTunes verwijzen naar niet-bestaande bestanden, moet ik ze allemaal stuk-voor-stuk dubbelklikken. Dat is een beetje veel werk bij 4000 bestanden.
Kortom, bestaat er een gemakkelijke manier om verwijzingen naar niet-bestaande bestanden in iTunes 1x te markeren of zelf in 1x te verwijderen?
Tot zover prima, ik vind het niet erg om deze verwijzingen naar niet bestaande bestanden met de hand te verwijderen. Maar om er achter te komen welke entries in iTunes verwijzen naar niet-bestaande bestanden, moet ik ze allemaal stuk-voor-stuk dubbelklikken. Dat is een beetje veel werk bij 4000 bestanden.
Kortom, bestaat er een gemakkelijke manier om verwijzingen naar niet-bestaande bestanden in iTunes 1x te markeren of zelf in 1x te verwijderen?