Toon posts:

[XP] SP2, wel of niet doen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie ervan? Ik gebruik zelf SP1, en ik zal die waarschijnlijk blijven gebruiken. Zelf laat ik SP2 liever zitten, want het is veel extra rotzooi. Kijk maar naar dat "beveiligingscentrum" (met die ballonnetjes), of de problemen met bluetooth. Of de performance beter wordt weet ik niet. Hebben jullie wel SP2 geïnstalleerd?

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04 12:01
ik wel, het wifi gedeelte vind ik makkelijker geworden, iets meer"foolprrof" maar wat wil je met dit topic bereiken? een groot sp2 afzeik topic? je noemt namelijk helemaal geen voordelen en je argumenten zijn nergens op gebaseerd(niet aangegeven althans)

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Naar mijn weten brengt MS security patches alleen uit voor SP2. Dat betekent dat je geen updates meer krijgt. Reden genoeg om SP2 erop te zetten.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
"Ik wil geen kreukelzone, wordt mijn auto langer van. Ik wil geen airbags, veels te duur. Ik draag geen gordels, zit niet lekker."

Dus ja, ik heb sp2 geïnstalleerd. :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 21:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb gewoon SP2 geinstalleerd en heb totaal geen problemen ondervonden. Het beveiligingscentrum vind ik een goede toevoeging, evenals de popup blocker in IE etc. Ik kan vrijwel geen reden bedenken om SP2 niet te installeren behalve als je incompatible software gebruikt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-04 09:34
als je draadloos netwerk hebt is sp2 echt een must... verbinding valt nooit meer zomaar weg en het signaal is ook beter... sowieso is de wireless zero service stukken beter...

maar verder werkt het ook wel stuk beter en natuurlijk veiliger...
ik heb helemaal geen Security Centre ofzoiets... met Nlite kun je een winXP cd maken met SP2 daarin en vervolgens aangeven welke onderdelen je niet wilt... werkt geweldig!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:58:
als je draadloos netwerk hebt is sp2 echt een must... verbinding valt nooit meer zomaar weg en het signaal is ook beter... sowieso is de wireless zero service stukken beter...
Als je de tools van de fabrikant zelf gebruikt dan heb je ook geen prob's met pre SP2 ;)
De ingebakken wifi van pre SP2 was idd niet echt 100%...

Overigens is SP2 een aanrader hoor... na de TCP slow down fix geinstalleerd te hebben iig :D

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-04 16:37
Ik heb zelf het idee dat Windows het langer vol houdt (zonder format dus) met SP2. Dus geef mij maar SP2. :)

Ik vind die auto-updates ook wel handig.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:46:
Wat vinden jullie ervan? Ik gebruik zelf SP1, en ik zal die waarschijnlijk blijven gebruiken. Zelf laat ik SP2 liever zitten, want het is veel extra rotzooi. Kijk maar naar dat "beveiligingscentrum" (met die ballonnetjes), of de problemen met bluetooth. Of de performance beter wordt weet ik niet. Hebben jullie wel SP2 geïnstalleerd?
Die "ballonnetjes" kun je gewoon uitzetten hoor >_>. Verder is SP2 gewoon verbeterde beveiliging, dus tenzij je op risico's kickt ( 8)7 ) zou ik het maar installeren..

[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 06-02-2005 21:07 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

oergggg,

Dit topic komt met enige regelmaat terug, en de meningen van destijds zijn zo ongeveer nog dezelfde als de meningen van pakewg een week terug :)

Op zich is er niets mis met een topic als deze, maar niet elke week als het ware - deze ga ik dan ook sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.