Mijn nieuwe Club3d Geforce 6600 GT draait beroerd...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
heb vandaag mijn nieuwe geforce 6600GT van Club3d binnengehad, maar de prestaties vielen tot mijn teleurstelling erg tegen. Ik vermoed dat er iets fout zit ofzo, aangezien ik in vele reviews veel betere resultaten heb gezien. Zware games zoals far cry draait ie op een resolutie van 1024x768 en high setting slecht (schokkerig, fps van 20-40) terwijl ie er bij de tests stukken beter vanaf kwam. Ook de auto detect van far cry en splinter cell geven lage setting aan...en was mn pcmark04 test 300 punten lager dan met mijn oud geforce mx440 kaart :? :(

Ik heb de nieuwste drivers van de nvidia site (66.93 geloof ik) gedownload, verder draai ik winxp met alle servicepacks. Heb een 2.8 Ghz pentium 4 die op 3.0 loopt, nieuwe voeding van 400 watt en 512 mb intern geheugen. Voeding lijkt me zwaar genoeg en de rest van mijn systeem is ook ok volgen mij....

Heb al t een en ander aan topics doorgenomen en het een en ander uitgeprobeerd (andere drivers, voeding, reinstall spellen) maar niks helpt. Mn broer draait de games met een 5700ultra beter.... Toch een beetje jammer als je net 215 euro hebt neergelgd voor een kaartje :( :(

Nou alles hulp is welkom, alvast bedankt voor de moeite :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik denk dat je beter even hier: Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 4 kan kijken naar een mogelijke oplossing... Als je dat al hebt gedaan of daar niks kan vinden, zou ik je vraag daar toch stellen ipv er een apart topic over te openen. Je hebt dan meer kans op een oplossing...

[ Voor 12% gewijzigd door AJ1815 op 06-02-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:01

OcGuru

Giulietta Qv

misschien domme vraag maar heb je de extra molex er wel inzitten :Y)?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehrrm mischien ook een dom antwoord >:) >:) Heb weinig gelezen over die molex, wat is t precies, en wat moet ik ermee doen?

Thx for the help:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:28:
Ehrrm mischien ook een dom antwoord >:) >:) Heb weinig gelezen over die molex, wat is t precies, en wat moet ik ermee doen?

Thx for the help:)
Oh hehe, je bedoelt zeker gewoon de powerconnector... Heb gewoon een voedingstekker in de achterkant van de kaart gedaan jah, zat ook nog een andere kabel in de doos, die split zich zodat je er denk ik een dubbele (2x 6600gt) mee aan kan sluiten ofzo....

Maar das dan denk ik t probleem niet...andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:02
Heb je je bestaande windows gebruikt of opnieuw geinstalleerd?

Een oplossing die altijd werkt is je windows opnieuw installeren. Misschien een hoop werk, maar je weet wel zeker dat je een schone installatie hebt zonder vuil van oude drivers.

Staat dit niet in de FAQ??

edit:

Beter leren lezen

[ Voor 36% gewijzigd door Miglow op 06-02-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja staat daar wel, maar voor mij is het enorm lastig om alles opnieuw te installeren :( Bovendien vraag ik me sterk af of het hier wel aan ligt, omdat de 5700ultra van mijn broer het wel meteen goed deed toen ik die in mijn pc probeerde...

Wil dus eerst alle andere mogelijkheden nagaan voordat ik windows opnieuw install :9
Pagina: 1