Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zit er geen controleledje op dat ding dat ie bezig is of zo?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nomen nescio
Volgens mij zit de gps vast aan de Mitac..Brabo-Joossie schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:19:
Heb je wel communicatie tussen je gps-unit en de ppc zelf? Moet je even onder GPS kijken, en zorgen dat daar het volgende is ingesteld: NMEA 0183v2 4800 op serial Cable on SP2. En dan dus maar wachten tot je een fix krijgt.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
nu is de verbinding er met een paar seconden
Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
thnx, zoiets had ik al gevonden, heb 'm inderdaad nu een stukje verder (3 satelieten!), maar wel vreemde benaming. Die interne GPS schijnt inderdaad zo aangesproken te worden... ("serial cable"??? SP2??? NMEA?? fijn dat er niets van in het boekje staat...)Brabo-Joossie schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:19:
Heb je wel communicatie tussen je gps-unit en de ppc zelf? Moet je even onder GPS kijken, en zorgen dat daar het volgende is ingesteld: NMEA 0183v2 4800 op serial Cable on SP2. En dan dus maar wachten tot je een fix krijgt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dit kun je dus veranderen bij het tabje "Gps" zoals je denk ik al wist.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 19:54 ]
Verwijderd
Hoe kan het in godsnaam dat het GPS type niet aangeduid staat? gelukkig hier gevonden dus, alvast bedankt daarvoor!
Mijn probleem is erg simpel waarschijnlijk maar toch niet te vinden
Hoe krijg je in godsnaam dat klepje naar boven om een GPS te ontvangen? (achteraan de PPC)
heel erg bedankt!
Chaos
Verwijderd
Ik heb trouwens ingeklapt een beter signaal dan uitgeklapt, maargoed dit is gewoon een kwestie van testen.
Verwijderd