Ik vindt TopStyle Pro het ideale programmatje, niet te duur, en handige hulp.
Natuurlijk helpt het niet veel welk programmma je gebruikt, maar TopStyle bied handige hulp aan, ook al ben je een pro.
Als je zou zeggen dat programma niks uit maakte, dan ben je klaar met kladblok, en als je zelgt dat programma alles is, dan zit je ook verkeerd, of je bent wysiwyg bezig

Een editor kan heel handig zijn, en kan je helpen om sneller te werken, vooral de tabs vindt ik heel handig.
Ik heb veel programma's gebruikt, en keer heel veel bekende editors vergeleken, en ik vindt TopStyle Pro het lekkerste werken, en ik heb legaal gekocht, want prijs is te doen als je vaak websites maakt.
En de mensen die denken dat Dreamweaver alles is, gebruik even TopStyle Pro, dan zul je zien dat bijna zelfde te bieden heeft, en heel lekker snel werkt, let wel op dat Pro is.
Sommige photoshoppen enorm veel aan hun site, en dat vindt ik soms helemaal niet mooi, en laadtijd gaat soms ten koste, en ze vergeten het belangrijkste, de inhoud, daarvoor was ooit internet bedacht.
Als ik een website maak, schets ik eerst wat, en maak dan in html+css, en voeg dan kop en zo beetje toe, maar ik vindt het verscrikkelijk die sites die echt compleet uit plaatjes bestaan, en ontwerp alleen plaatjes zijn.
Daarbij komt vaak dat je dan heel snel problemen kan krijgen bij bepaalde browsers.
En als iemand soms denkt dat code niet belangrijk is, dan moet ik je wat vertellen.
Koop je een auto ook alleen voor de buitenkant? of is de binnenkant (motor en zo) ook belangrijk.
(kan ook met iets anders op gaan, pc bijvoorbeeld

)
TopStyle Pro is heel handig als je wilt beginnen met html en zo, maar gevorderden is het programma nog steeds uistekend voor.
ALs je bepaalde dingen niet gebruikt, klik gewoon weg.
Meer info over TopSTyle vindt je op hun site, ook paar flash filmpjes en wat screenshots, kijk anders op
http://download.w3news.org/topstyle/ voor meer screenshots en filmpjes.
[
Voor 12% gewijzigd door
w3news op 07-02-2005 23:49
]
Een beter internet begint bij jezelf...