3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
@XanderH: GMTA
[ Voor 13% gewijzigd door AtleX op 06-02-2005 17:04 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Grr, AtleX, terug in je hok
[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 06-02-2005 17:04 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ja, en als je dan verder klikt kom je bij "HP LaserJet Printer Family - Print Media Specification Guide "...
Die had ie al, als je de TS even leest?
Nope.
Klopt, mij ook, alleen heb ik er zo weinig aan als er niks staat. Als je had gelezen dan had je gezien dat ik al op inet gezocht heb
AtleX schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:03:
De [ok]-knop (of hoe dat ding ook moge heten) ingedrukt houden, dan spuugt hij vanzelf een pagina met diagnostics uit.
edit:
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar is helaas niet geluktAtleX schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:03:
De [ok]-knop (of hoe dat ding ook moge heten) ingedrukt houden, dan spuugt hij vanzelf een pagina met diagnostics uit.
edit:
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Bij mijn Lexmark printer moet je Continue een aantal seconden ingedrukt houden, waarna hij ook keurig een pagina afdrukt.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
MAN ! Als iedereen het zo goed kan vinden zoek het dan ! Ik heb al gezocht ! Damn, vervelend hoor als je aangeeft dat je al hebt gezocht en dat iedereen je dan gaat zitten vertellen dat je moet zoekenwolkje schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:08:
Ik denk dat je topictitel een klein beetje fout is
Bij mijn Lexmark printer moet je Continue een aantal seconden ingedrukt houden, waarna hij ook keurig een pagina afdrukt.Volgens mij hebben alle laser printers ongeacht het merk deze optie wel, tis alleen een kwestie van de juiste knop zoeken. Maar dit had je toch ook écht zelf wel kunnen vinden hoor, waarschijnlijk sneller dan het typen van dit topic
Ecodan warmtepomp
Hmm... dat is toch wel erg raar eigenlijk, alle HP laserjet printers die ik ken zouden dat gewoon moeten doen?JT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:08:
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar is helaas niet gelukt
Je hebt 3 lampjes en daaronder een knop op je printer... een van die lampjes (volgens mij bijna bij alle modellen de onderste) moet groen branden, en als je de knop daaronder dan 5 sec ingeduwd houdt zou hij een testpagina moeten afdrukken.. Tijdens het afdrukken gaat meestal het middelste lampje groen branden en de onderste knipperen, is er niet iets anders mis met de printer dat ie geen testpagina afdrukt anders? (Die testpagina wilde je juist afdrukken om dat te controleren, toch?)
Ecodan warmtepomp
http://h20000.www2.hp.com...riesId=25480&locale=en_US
Daarmee kun je een printer self-test printen. Dat lijkt mij toch dicht in de buurt te komen van een testpagina.
Als dit niet lukt, lijkt me de test ook erg geslaagd. Uitkomst van de test: printer stoek
[ Voor 15% gewijzigd door dreamscape op 06-02-2005 17:16 ]
Punctuality is the politeness of kings
print een wit naar zwartverloop ermee
Vaag dat HP daar niet gewoon naar linkt, heb zeker 10 minuten lopen zoeken en via "manual" kom je alleen bij Printer Media Specification enzo. Op Google was ook geen ene flikker te vinden.dreamscape schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:15:
Via de eerder genoemde link, kwam ik na wat heen en weer klikken toch wel hier uit:
http://h20000.www2.hp.com...riesId=25480&locale=en_US
Daarmee kun je een printer self-test printen. Dat lijkt mij toch dicht in de buurt te komen van een testpagina.
Als dit niet lukt, lijkt me de test ook erg geslaagd. Uitkomst van de test: printer stoek
[ Voor 6% gewijzigd door JT op 06-02-2005 17:19 ]
Ecodan warmtepomp
Oke dan, Zoeken op HP site. Zoek eens op die pagina op het woord testJT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:10:
[...]
MAN ! Als iedereen het zo goed kan vinden zoek het dan ! Ik heb al gezocht ! Damn, vervelend hoor als je aangeeft dat je al hebt gezocht en dat iedereen je dan gaat zitten vertellen dat je moet zoeken
EDIT: Spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 06-02-2005 17:22 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hmmm, had gezocht op wat moeilijkere termen als "testpage laserjet 5" enzo. Volgende keer is wat simpelers proberen dan.wolkje schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:22:
[...]
Oke dan, Zoeken op HP site. Zoek eens op die pagina op het woord test
EDIT: Spuit 11
Ecodan warmtepomp
In dat Business Support Center zit bovenaan ook nog zo'n zoekbalkje. En dan is het gewoon een kwestie van de juiste dingen invullen. "test page 5L" did the trickJT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:18:
[...]
Vaag dat HP daar niet gewoon naar linkt, heb zeker 10 minuten lopen zoeken en via "manual" kom je alleen bij Printer Media Specification enzo. Op Google was ook geen ene flikker te vinden.
Punctuality is the politeness of kings
Wilde hem eigenlijk net van schijf afgooien, omdat de 5L waar ik hem toen voor gedownload had al naar de printerhemel is.
Eigenlijk hoort die 5 en 6L serie hoort thuis in de categorie waar ook de HP 600 serie inkjets in thuis horen..............De vuilnisbak.
? weet jij wat.
Oh, wacht, dat klopt idd.... maar als je hem gewoon kort indruk en loslaat zou ie wel een testpagina moeten afprinten.JT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:15:
Als ik die printer aan zet, dan brand het onderste groene lampje. Druk ik die knop een tijdje in, dan loopt het lichtje naar boven: de middelste brand een halve seconde, de bovenste en dan brand de onderste weer.
Overigens, als het papiertje eenmalig vastloopt... dat maak ik met mijn 6P ook weleens mee, even toner eruit, papiertje eruit rukken, toner erin... en hij doet het weer
Verwijderd
Mm, m'n 5L staat hier toch al aardig wat jaartjes te draaien. Afgezien van éénmalig een modificatiesetje wat HP gratis ver buiten de garantie heeft toegezonden geen enkel probleem. Geen enkele reden voor de vuilnisbak dus.PokkeNoise schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:31:Eigenlijk hoort die 5 en 6L serie hoort thuis in de categorie waar ook de HP 600 serie inkjets in thuis horen..............De vuilnisbak.
Eerste paar jaar zelfs tot 200 vel per dag.
Topic gaat over de 5 L waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. En dat zelfs bij een minimale dagproductie van een velletje of 8 tot 10
? weet jij wat.
Ecodan warmtepomp
helaas standaard probleem van die dingen
zachtje upruwen met schuurpier oid helpt wel eens
maar kijk uit dat je die rol niet stukmaakt
als je er één vel in doet gaat het dan wel altijd goed ?
[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 06-02-2005 18:00 ]
Precies dezelfde fouten die de gehemelde 5L van mij vertoonde.PokkeNoise schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:43:
....... de 5 L waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. En dat zelfs bij een minimale dagproductie van een velletje of 8 tot 10
Zeker zo'n schuurpapier setje ?Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:37:
.....
Afgezien van éénmalig een modificatiesetje wat HP gratis ver buiten de garantie heeft toegezonden geen enkel probleem. Geen enkele reden voor de vuilnisbak dus.
Was er ook voor de HP 600 serie, dat andere trashcan item.
@JT
Interesse in de technische manual ?
[ Voor 4% gewijzigd door PokkeNoise op 06-02-2005 18:02 ]
? weet jij wat.
Ecodan warmtepomp
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Weet niet meer of het schuurpapierachtig was, maar hij werkte weer als een tierelier daarna. Nou ja, na een verbouwing moest ik wat "bouwafval" (stof) verwijderen om hem aan de gang te krijgen maar dat neem ik hem niet kwalijk.PokkeNoise schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:01:
[[...]
Zeker zo'n schuurpapier setje ?
Was er ook voor de HP 600 serie, dat andere trashcan item.
Papierinvoer is idd een zwak punt van die dingen maar wat ik bedoel is dat het echt niet zo dramatisch hoeft te zijn. Je kunt er evengoed een hoop plezier van hebben en het is een lekker compact ding.