[CS] Niet meer dan 1 tegelijk.

Pagina: 1
Acties:

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 23:27

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Medetweakers,

Mijn broertje en ik spelen allebij Counter Strike, maar wanneer we tegelijk willen spelen, wordt degene die als eerste speelde eraf gegooid.

We hebben allebij een andere serial.

Ik heb een Sweex LB000020 router.
192.168.2.1 (van mij) 192.168.2.2 (van hem),

Ik heb geen firewall of virusscan aan.

Wanneer we niet op internet spelen (netwerk), is het wel mogelijk om tegelijk te spelen, zelfs tegen elkaar.

Ik weet dat hier al een paar oude topics over open zijn, ik heb die al grondig doorgelezen, maar ik heb er geen resultaat uit behaald, ook google kom mij niet verder helpen.
Ik zit intussen al 2 jaar met het probleem.

Bij voorbaat dank.

Addict

Verwijderd

1. Verkeerde forum
en 2.
Je kan niet met één steamaccount op 2 computers spelen, dat loopt gewoon fout.
Koop er dus nog gewoon eentje bij, kost maar iets van 5 euro (half life) en dan kan het gewoon.
En nee, het is niet anders mogelijk..

Verwijderd

Tja, dit heeft met je router te maken. Zoek uit of je router UPnP ondersteunt (en zet het aan), dit zou volgens mij de boel moeten verhelpen.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:13:
en 2.
Koop er dus nog gewoon eentje bij, kost maar iets van 5 euro (half life) en dan kan het gewoon.
Hij zegt dat ze allebei een andere serial hebben. Daaruit maak ik op dat ze allebei 'n ander steam account hebben.

Hij kan idd naar ander subforum.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:13:
1. Verkeerde forum
en 2.
1. Topicreport gebruiken.
2. Lezen

@ TS:
Ik denk dat dit niet mogelijk is... Helaas voor jou. Steam werkt gewoon IP-based op dit punt (denk ik), en 2 bij connecties van hetzelfde IP wordt gewoon aangenomen dat één van die connecties niet langer actief is, omdat er een nieuwe is aangemaakt.
Je zou Valve kunnen mailen, zij zijn de enigen die er wat over kunnen zeggen, aangezien niemand hier weet hoe steam precies werkt.
Pagina: 1