Toon posts:

defecte koeler Radeon 9800 XL (Medion)

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik zoek een nieuwe koeler die op een Radeon 9800XL past (Medion pc).

Heeft iemand een link naar geschikte koeler die past? IIk heb de arctic cooling fans al eens bekeken maar voor de XL staat er niets tussen, maar het zou best kunnen dat er een tussen zit die erop past. Ik weet niet of de gaten in de videokaart waarop de koeler gemonteerd wordt overeen komen met een 9800 PRO.

groet,

Rene

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

9800 XL is zo'n speciaal Medion-model denk ik, maar er is weinig reden waarom de pcb een andere lay-out zou hebben dan de oorspronkelijke, dat kost fabrikanten alleen maar meer. Je kan op zoek gaan naar Thermalright fan+heatsink-combinaties, of idd naar die Arctic cooler. Als ie de gewone 9800 ondersteund, zal jouw model ook wel ok zijn.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02-2025
heb je geen garantie meer zodat je een nieuwe van Medion kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
garantie is verlopen inmiddels. (trouwens dat duurt veel te lang om iets bij Medion gerepareerd te krijgen)

@Borromini: heb je een link naar thermalright VGA heatsinks?

groet

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:13:
garantie is verlopen inmiddels. (trouwens dat duurt veel te lang om iets bij Medion gerepareerd te krijgen)

@Borromini: heb je een link naar thermalright VGA heatsinks?

groet
Je hebt drie jaar garantie op die computer, lijkt me sterk dat die verlopen is. En terwijl de kaart in reparatie is kun jij even met een ander kaartje verder computeren.

• 2playgames
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06-2025
http://www.zalmanusa.com/...view.asp?idx=149&code=013

werd mij in mn eigen topic aangeraden

Verwijderd

Ik heb nog de originele koeler van mijn oude 9800XL liggen, alleen het stekkertje is eraf.

Ik heb op die 9800XL een arctic vga silencer rev. 3 gezet, werkt perfect. Je mist alleen een PCI slot onder je kaart.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 07:44 ]

Pagina: 1