Toon posts:

[IIS] IIS hangt tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen,
Ik gebruik al een tijdje ASP het ging goed allemaal, maar ik wilde ASP.NET even leren, en daarom heb ik .NET ".NET Framework 1.1" geinstalleerd, na de installatie van .Net ging alles fout en ik kon IIS niet openen, ik kon niets doen.

Ik heb alles weer op een goeie manier verwijdert, maar nu kan ik IIS 5.1 van windows XP niet opnieuw kan installeren, tijdens installeren hangt de installatie voorgoed!! en ik moet mijn pc rebooten.

ik heb bijna alle topics die hier op ons fourm staat gelezen, maar niets gevonden :?

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.

AVB

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Schreeuw niet zo in de titel, lijkt me nergens voor nodig!!!!! (oftewel: ik haal een dozijn leestekens uit je topictitel).

Heb je nog iets van foutmeldingen, logboek entries, etc?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zegt je eventlog niets? :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste Schreeuw!!!!!! wie wat waar???

het hangt gewoon en geen andere foutmeldingen!!

in eventlog staat het volgende

Hanging application aso.exe, version 2.0.1.2, hang module hungapp, version 0.0.0.0, hang address 0x00000000.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
hi jongens,
Eindelijk heb ik de oplossing gevonden:
Het werkt als volgt

Ten eerste alle services uninstalleren en alles van de registery ook verwijderen.
Windows opnieuw starten en alle firewalls disablen en IIS opnieuw installeren.

Volaaa je hebt het 8)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Whehe. Graag gedaan O-) :+ Thanks for the update :)
Ik zal nog even reageren op je vraag over "schreeuwen", ik doelde op de !!!!! in je topictitel. Dat is (net als caps gebruiken) een beetje een digitale variant op schreeuwen en dus haalde ik ze uit de titel. Zie ook wat Pratchett zei over Five exclamation marks :+

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 06-02-2005 21:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1