Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Bij een reload komt er een andere banner
. Maar als ik een paar keer reload en deze komt weer voorbij dan staat hij weer bovenop de tekst.
[ Voor 54% gewijzigd door AtleX op 06-02-2005 16:57 ]
Weet ik
, maar als dit toevallig veroorzaakt werd door verkeerd JS-files, dan was dat probleem ook opgelost
. Maar goed, dat lijkt het dus niet te zijn, dan gok ik dat de banner verkeerd is ingedeeld en daardoor op een verkeerde plek terechtkomt. Dan ga ik er wel vanuit dat het geen screenad is, want die horen over je tekst heen te komen
.
Ik had de cache al geleegdWeet ik, maar als dit toevallig veroorzaakt werd door verkeerd JS-files
Over het algemeen verdwijnen die vanzelf of zijn voorzien van een sluitknop, deze was na een kwartier nog niet wegDan ga ik er wel vanuit dat het geen screenad is, want die horen over je tekst heen te komen.
Misschien een JS foutje in die bannercode; ik loop me echter het ongans te F5-en, maar ben deze banner nog niet tegengekomen
Intentionally left blank
crisp schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:09:
Misschien een JS foutje in die bannercode; ik loop me echter het ongans te F5-en, maar ben deze banner nog niet tegengekomen

Ik heb 'm toch al een aantal keer gehad vandaag
ik behoor kennelijk niet tot de doelgroep
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 06-02-2005 17:13 ]
Intentionally left blank
Heb hetzelfde probleem alvast ook al gehad; dacht dat het een glitch was, aangezien andere banners weer geen probleem leverden.
De BIG banner schijnt het echter iedere keer opniew te doen
(heb hem al een keer of 3 gehad) -> * the_stickie zit te vaak op tweakers
De BIG banner schijnt het echter iedere keer opniew te doen
(heb hem al een keer of 3 gehad) -> * the_stickie zit te vaak op tweakers
Verwijderd
Ik heb dat ook. Naja, niet precies hetzelfde.
Maar als ik de RSS feed van Tnet in Thunderbird laad, dan de hele versie, (niet de samenvatting dus) krijg ik ook de banner altijd door de tekst heen. Ik weet niet of dit bekend is.
Maar als ik de RSS feed van Tnet in Thunderbird laad, dan de hele versie, (niet de samenvatting dus) krijg ik ook de banner altijd door de tekst heen. Ik weet niet of dit bekend is.
Thunderbird RSS feed.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:01:
Ik heb dat ook. Naja, niet precies hetzelfde.
Pagina: 1