MCE (Engelse versie) speelde geen DVD's af vanwege het ontbreken van een decoder.
Ik heb WinDVR geinstalleerd.
DVD startte, maar verder dan het menu kwam ik niet. Daarna hing ie vast.
gedeinstalleerd en WINDVD erop.
hij starte de DVD's, maar speelde niet soepel. liet af en toe wat frames vallen, geluid liep soms niet synchroon.
deinstall en powerDVD6 erop.
DVD start, speelt, maar na een minuut gaat het beeld hakkelen. laat duidelijk frames vallen.
het vreemde is dat wanneer ik wanneer dat gebeurd de taskmanager erbij pak om te kijken waar het mis gaat, speelt ie feilloos af. full-screen, maar dus met de XP taskbar en taskmanager on top.
heb een 15 minuten zitten volgen, maar liet geen enkel steekje vallen.
vreemd.
taskbar weg, beeld valt effe uit dan, om vervolgens Full screen terug te keren naar de DVD.
dan gaat het een minuut goed, maar daarna weer mis...
gebruik ik misschien verkeerde codecs? mis ik iets anders qua drivers? vergeet ik iets te installeren?
specs: MCE 2005
Celeron D 2.4
512 MB ram
NEC DVD+RW DL 3520A
NVIDIA GeForce FX 5200 128 MB
edit:
oh vergeet in zijn geheel wat:
originele DVD's worden gewoon afgespeeld, maar niet die met een kopieerbeveiliging. Die worden keihard geweigerd.
een gekopieerde versie van een dergelijke speelt echter wel, maar krijg een groen scherm bij de title menu.
Ik heb WinDVR geinstalleerd.
DVD startte, maar verder dan het menu kwam ik niet. Daarna hing ie vast.
gedeinstalleerd en WINDVD erop.
hij starte de DVD's, maar speelde niet soepel. liet af en toe wat frames vallen, geluid liep soms niet synchroon.
deinstall en powerDVD6 erop.
DVD start, speelt, maar na een minuut gaat het beeld hakkelen. laat duidelijk frames vallen.
het vreemde is dat wanneer ik wanneer dat gebeurd de taskmanager erbij pak om te kijken waar het mis gaat, speelt ie feilloos af. full-screen, maar dus met de XP taskbar en taskmanager on top.
heb een 15 minuten zitten volgen, maar liet geen enkel steekje vallen.
vreemd.
taskbar weg, beeld valt effe uit dan, om vervolgens Full screen terug te keren naar de DVD.
dan gaat het een minuut goed, maar daarna weer mis...
gebruik ik misschien verkeerde codecs? mis ik iets anders qua drivers? vergeet ik iets te installeren?
specs: MCE 2005
Celeron D 2.4
512 MB ram
NEC DVD+RW DL 3520A
NVIDIA GeForce FX 5200 128 MB
edit:
oh vergeet in zijn geheel wat:
originele DVD's worden gewoon afgespeeld, maar niet die met een kopieerbeveiliging. Die worden keihard geweigerd.
een gekopieerde versie van een dergelijke speelt echter wel, maar krijg een groen scherm bij de title menu.
[ Voor 13% gewijzigd door paQ op 06-02-2005 14:07 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.