Toon posts:

[XP] Dubbele programma's in het context menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle bureaublad snelkoppelingen inclusief Start/ Alle programma's snelkoppelingen geven in het context menu alle programma's DUBBEL aan, zoals WinZip, Virusprogramma's enz.
De 1e vermelding betreft het programma zelf, de 2e vermelding betreft de snelkoppeling zelf (overbodig!) Dit probleem doet zich niet alleen op mijn PC voor, op het net is iemand met Windows 98 en ook met Windows ME doet dit probleem zich voor.
Wie o wie is het register de baas en weet de weg?
Ave

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 17:01
Bedoel je dat als je met de muis over een icoontje 'hovered' er "Winzip Winzip" verschijnt? Dit kun je aanpassen door de naam van de link aan te passen of de Eigenschappen -> Snelkoppeling -> Opmerking aan te passen.

Als dat niet werkt is jouw post erg raadselachtig.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi engedi,

Welkom op ons mooie forum :) We hebben een aantal regeltjes opgesteld waaraan een topicstart moet voldoen.

We verwachten dat je voor een topic te openen zelf uitgebreid vooronderzoek doet.
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat heb je gevonden met onze zoekfunctie, Google, en andere zoekbronnen als microsoft.com?

Lees Windows Operating Systems - FAQ nog even goed door, en ook Algemene gedragsregels (Netiquette). Daar vind je veel info. Je topicstart past denk ik ook beter in het windowsforum. Daarom verplaats ik het :)

Software Algemeen > Windows Operating Systems

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters