Persoonlijke instelligen laden met domein

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo :)

Ik heb hier pas in huis de PC's in een domein gezet.
Dit werkt allemaal goed, maar ik wil graag toch nog iets meer :)

Mijn bedoeling is om de mailtjes in outlook en de mijn documeten op de server te zetten.

Dus als er een account geladen word bijvoorbeeld die van de Administrator, dan wil ik dus dat de mailtjes en mijn documenten over het netwerk gekopieerd worden.
DIt is nu nog niet het geval (alles staat nog op de hardeschijf van de PC zelf).

Ik weet dat dit mogelijk is, maar ik kom er zelf niet uit.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Dan moet je roaming profiles gebruiken.
Moet je maar even googlen erna is informatie genoeg over te vinden.

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 07:40
Dan zul je roaming profiles moeten gebruiken

Zoek het maar op in google info genoeg te vinden

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Zoek eens op folder redirection in je domein policy :P (google of got) Dit is al meerdere malen langs komen zeilen :)

Ik ga er vanuit dat je een domein met AD heb draaien :P

[ Voor 1% gewijzigd door aReaRe op 06-02-2005 11:54 . Reden: thnx XanderH voor opmerzaam maken op een typo :P ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:32

Korakal

Up up up!

Zie Riemer, je bent niet de eerste die dit vraagt. Inmiddels had je wel op de hoogte moeten zijn van de Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got, waarin staat dat je eerst zou moeten kijken of je vraag eerder is gesteld en je met die antwoorden eruit kan komen. Pas daarná ga je -waarbij je aangeeft wat je al hebt geprobeerd en wat er mis ging- een nieuw topic starten.

Dit topic is gesloten.