Toon posts:

digitalus storing of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vast weer in het verkeerde topic maar schiet een beetje in de stress omdat mijn website het niet doet sinds vanacht.

Deze melding verschijnt:

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in /var/www/html/includes/inc.php on line 179
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)

Dit betekent dat het probleem bij digitalus ligt, niet waar? De inc.php opnieuw uploaden hielp namelijk niet. Kan ik nu zelf verder niets doen? Ik kon geen storingsnummer in hun formulieren terugvinden. Heeft iemand een tip wat ik kan doen of hoe ik hen op zondag kan bereiken? Op e-mail wordt nog niet gereageerd.

Verwijderd

De mysql server is platgegaan. Beheerd digitalus die voor jou? of jijzelf?

Als zij hem beheren dan moet je hen even bellen anders moet je je mysql server opnieuw opstarten :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, zij beheren de server. Dat is dus mooi. Digitalus heeft geen nummer op de papieren achtergelaten waar je hen kan bereiken in geval van een storing.
Alleen van maandag t/m vrijdag en een e-mailadres.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:43:
Hmm, zij beheren de server. Dat is dus mooi. Digitalus heeft geen nummer op de papieren achtergelaten waar je hen kan bereiken in geval van een storing.
Alleen van maandag t/m vrijdag en een e-mailadres.
Dat is lekker handig dan. Tja, hopen dat er misschien iemand van hun zo slim is om erachter te komen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ze reageren dus gelukkig wel op e-mail. En autosTot1000euro.nl is weer actief. Het is best eng als dit in een eerste week gebeurt. Hebben jullie enig idee of dit vaak bij digitalus gebeurt?

In ieder geval heel erg bedankt voor de reakties.

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 23:32

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Digitalus kennende heb je dit soort dingen ongeveer een keer per week...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 15:59
Ethnocentrix schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:00:
Digitalus kennende heb je dit soort dingen ongeveer een keer per week...
Beetje kort door de bocht. Digitalus kennende kun je ze daar dan ook midden in de nacht voor mailen en heb je om kwart over vier 's ochtends antwoord dat het weer geregeld is.

De prijsstelling van die lui moet natuurlijk ook ergens vandaan komen :)

[ Voor 21% gewijzigd door dreamscape op 06-02-2005 12:54 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik draai al een tijdje een meerdere websites via Digitalus en ben tevreden met wat zei bieden i.c.m. de betaalde prijs. Heb zelf nog geen problemen ondervonden met crashende MySql servers.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-02 12:10
Ik ben een tijd geleden weggegaan bij digitalus. Jaar terug was het er echt een puinhoop, wou toen opzeggen maar was te laat volgens me contract. Gelijk gedaan voor het jaar er op toen. In dat jaar is er heel veel verbeterd.

/dev/null

Pagina: 1