Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:47
Ik heb een probleem met het installeren/verbinden van mijn Creative Zen USB 2.0 met mijn PC. Ik heb er software bij gekregen waarmee je liedjes naar de speler kon sturen. Echter nu heeft creative nieuwe software uitgebracht waarbij dit allemaal in explorer is geintegreerd en het verplaatsen van muziek van en naar de speler veel makkelijker is geworden. Nu heb ik echter het volgende probleem, en dat is dat als ik alles geinstalleerd heb, er in Deze Computer 2 iconen bij zijn gekomen. 1 van de Nomad Explorer (het programma dat je gebruikt om muziek te kopiëren) en 1 van Audio apparaten / Nomad Jukebox Zen.

Bij de eerste (explorer) krijg je een heel mooi menu, waarin je zelfs op artiest/genre/album kun selecteren. Bij de tweede is dit echter niet. Daarom wil ik het tweede icoon weg hebben, aangezien dat nogal storend is.

Ik heb tweakUI al geprobeerd, maar die ziet dat icoon op een of andere manier niet.

Om een idee te geven hoe het er nu uitziet bij Deze Computer is hier een screenshot:

Screenshot Deze Computer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is het niet zo dat je mp3speler nu gewoon UMS is, en dat je daarom dat 2e icoontje krijgt? in dat geval is er niks aan te doen, en zul je de nieuwe software dan dus moeten verwijderen.
Maar ik dacht dat je zei dat het door de nieuwe software juist makkelijker werd? :?

owja, een mp3speler is een gadget, en hoort in Gadget Talk thuis

• TranceSetter
_RoD_ schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:49:
Is het niet zo dat je mp3speler nu gewoon UMS is, en dat je daarom dat 2e icoontje krijgt? in dat geval is er niks aan te doen, en zul je de nieuwe software dan dus moeten verwijderen.
Maar ik dacht dat je zei dat het door de nieuwe software juist makkelijker werd? :?

owja, een mp3speler is een gadget, en hoort in Gadget Talk thuis
Is zeker makkelijker, en daarom wil ik die nieuwe software er dus niet vanaf gooien. Maar als je alleen de driver installeert dan krijg je al een icoontje, en die gaat niet weg bij de nieuwe software.

Ook kan ik niet de software installeren zonder driver...

• RoD
  • Niet online

RoD

trancesetter schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:36:
[...]

Is zeker makkelijker, en daarom wil ik die nieuwe software er dus niet vanaf gooien. Maar als je alleen de driver installeert dan krijg je al een icoontje, en die gaat niet weg bij de nieuwe software.

Ook kan ik niet de software installeren zonder driver...
Het is me niet helemaal duidelijk... maar van wat ik begrijp is dat je wel de functionaliteit wil gebruiken van de software, maar niet het icoontje?

In dat geval zal er wel niet veel aan te doen zijn... misschien met een hack ofzo, maar ik zou het niet weten.

• TranceSetter
Mijn bedoeling is om het onderste icoontje weg te halen. Deze hoort niet bij het programma dat ik wil gebruiken. Die andere wel (waar nomad explorer staat). Het andere icoon is gewoon nutteloos en wil ik dus weg hebben...

Verwijderd

MP3 = Gadget Talk ;)

• TranceSetter
Ja, sorry, maar ik kan hem volgens mij niet zelf verplaatsen...

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat dat icoontje gewoon door Windows geplaatst wordt, omdat ie UMS is. (dat is ie toch?)

In dat geval zal er wel niks aan te doen zijn.
Pagina: 1