Ik heb een probleem met het installeren/verbinden van mijn Creative Zen USB 2.0 met mijn PC. Ik heb er software bij gekregen waarmee je liedjes naar de speler kon sturen. Echter nu heeft creative nieuwe software uitgebracht waarbij dit allemaal in explorer is geintegreerd en het verplaatsen van muziek van en naar de speler veel makkelijker is geworden. Nu heb ik echter het volgende probleem, en dat is dat als ik alles geinstalleerd heb, er in Deze Computer 2 iconen bij zijn gekomen. 1 van de Nomad Explorer (het programma dat je gebruikt om muziek te kopiëren) en 1 van Audio apparaten / Nomad Jukebox Zen.
Bij de eerste (explorer) krijg je een heel mooi menu, waarin je zelfs op artiest/genre/album kun selecteren. Bij de tweede is dit echter niet. Daarom wil ik het tweede icoon weg hebben, aangezien dat nogal storend is.
Ik heb tweakUI al geprobeerd, maar die ziet dat icoon op een of andere manier niet.
Om een idee te geven hoe het er nu uitziet bij Deze Computer is hier een screenshot:
Screenshot Deze Computer
Bij de eerste (explorer) krijg je een heel mooi menu, waarin je zelfs op artiest/genre/album kun selecteren. Bij de tweede is dit echter niet. Daarom wil ik het tweede icoon weg hebben, aangezien dat nogal storend is.
Ik heb tweakUI al geprobeerd, maar die ziet dat icoon op een of andere manier niet.
Om een idee te geven hoe het er nu uitziet bij Deze Computer is hier een screenshot:
Screenshot Deze Computer