Toon posts:

heb hulp nodig met spoed harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
gisteravond wou ik mijn geluid aandoen maar toen schoof mijn pc kast iets te hard.
Toen viel mijn pc uit.
En nu geeft hij aan Sec slave niet gevonden.
en nu wil ik windows xp opnieuw instaleren maar dat gaat niet hij vind mijn harde schijf niet ?
ik zou dit graag willen maken maar hoe?
ik hoop snel op reacties

greetzme

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Heb je je kast al opengemaakt om te kijken of alle IDE-kabels en voedingskabels nog op de goede plaats en in de goede apparaten zitten?

Verwijderd

Topicstarter
hmm hijs weer gfixed de kabel was los van me hard disk

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat was nu sneller geweest? Een topic openen hier, of even de kast open maken..? B)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Wat kan ik zeggen.

GoT is niet zo'n type helpdesk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mitchell15,

Op GoT verwachten we toch enig zelf initiatief, en enige vorm van zaken die je zelf probeert, en dat mis ik heel erg in je topic.

Daarnaast lijkt je topic titel nergens op (er staat compleet niet in wat je precieze vraag is), staat je topic op de verkeerde plaats (wat doet een topic over je kapotte harddisk in een forum over Windows?), en mis ik een duidelijke, heldere probleem omschrijving (exacte foutmeldingen e.d.).

Ik wil je vragen jezelf wat meer bekend te maken met de regels zoals we die hebben op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.