Toon posts:

quickpar

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met quickpar klik ik op maak en dan scant ie alles en dan geeft ie aan het einde aan Mislukt: kan uitvoerbestand niet maken.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 22:27

Smarron

The bend

Ik doe een gok:

Je hebt te maken met een *.iso of *.img van ongeveer 4,3gb ? Je Windows installatie is FAT32 ?

[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 06-02-2005 02:20 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
waarschijnlijk datr de pars niet bij de rars horen... of niet goed genoemd zijn...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier kunnen wij ook niet veel mee. Kom met meer informatie of probeer eerst zelf je proleem op te lossen. Wellicht is het ook een idee om in het vervolg even wat leestekens in je post op te nemen; en een goede topictitel te verzinnen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 06-02-2005 10:51 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topic is al op slot, toch nog wat extra tips voor een nieuw topic als dat nog nodig is:

Sja, hoe moeten we hier iets mee kunnen? Je geeft namelijk veel te weinig informatie :o

Lees het sticky topic hier bovenaan SA (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) SA Policy en de globale FAQ Forumgedrag even door en geef veel meer info zodat we effectief mee kunnen denken.

OS, versie van QP, zijn de bestanden OK, gaat het wel goed op een andere machine, gaan andere pars wel goed, etc. etc. Heb je niet gewoon te weinig ruimte?

Het bestandssysteem is idd iets om naar te kijken.

Geef ook even aan wat je hebt geprobeerd om het op te lossen en wat niet hielp. "Aan het handje houden" is namelijk iets dat op GoT niet werkt, als tweaker word iedereen geacht zelf het iniatief te nemen ;)

Trouwens welkom op GoT :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 06-02-2005 10:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.