Kan iemand mij misschien zeggen hoeveel kans en hoe ver je een 1000 mhz athlon gemmiddeld kan overclocken? want zit er aan te denken er 1 aan te schaffen
Als je wilt overklokken, dan moet je eerder een TB 800 kopen of een duron.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
tot de 1,3 Ghz ongeveer maar je hebt wel goeie koeling nodig
Vooral als je 1.3 Ghz wilt halen, dan moet je toch wel gaan denken aan waterkoeling.
1.1ghz is wel te halen 1.15 ook nog wel,maar lastig + geluk. 1.2 is mazzel + heel goede koeling (alpha+delta) en hoger is waterkoeling (+peltier) en nog hoger is vaporchill appaaraatshitzooi wat weer prijzig word. Nog hoger is heel moeilijk voltage mods, stikstof, fsb mods.
1.1ghz is wel te halen 1.15 ook nog wel,maar lastig + geluk. 1.2 is mazzel + heel goede koeling (alpha+delta) en hoger is waterkoeling (+peltier) en nog hoger is vaporchill appaaraatshitzooi wat weer prijzig word. Nog hoger is heel moeilijk voltage mods, stikstof, fsb mods.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Waarom niet met1 een vrieskist van -20? als je hem in de koelcel van een supermarkt zet kan je lekker uitproberen!:9
Of misschien heb je nog geen centrale verwarming thuis?>:)!
Of misschien heb je nog geen centrale verwarming thuis?>:)!
Verwijderd
Dan heb ik dus gwoon mega veel mazzel. T-bird 1ghz@1,2 ghz met coolermaster cooler rock stable1.1ghz is wel te halen 1.15 ook nog wel,maar lastig + geluk. 1.2 is mazzel + heel goede koeling (alpha+delta)
Pagina: 1