Toon posts:

[2000] Register overhoop na virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een win2k bak met office 2000 van een vriend. Na net niet op tijd te zijn geupfate voor bropia was het eea overhoop getrokken in het register. Na het verwijderen van het virus bleek dat office 2000 niet meer als geinstalleerd wordt gezien. De docs krijgen wel het word logotje maar na aanklikken krijg ik de melding dat toepassing niet is geinstalleerd. Alles staat er op maar het register of de DLL staan waarschijnlijk in de oorspronkelijke modus. De recovery cd gebruiken heeft niets uitgehaald en tenzij ik een specifieke register kan terugzetten van bv een week geleden(zoals met de goede oud win98se) lukt het niet via die manier. OE heeft hetzelfde probleem maar dat is makkelijker terug te zetten. Ik zou wel office wel opnieuw willen installeren, maar dat lukt niet omdat de bestanden er nog staan. (fout dat het pad niet kan worden gevonden) De eraser tool is niet altijd even effectief dus daar wacht ik liever mee.

Los van een nieuwe install waar ik echt geen zin in heb kan ik nog iets in het register veranderen waardoor iig office weer wordt herkend? Dus handmatig waardes wijzigen of kopieren of waard nog een oude register versie staat? (lijkt me van niet maar in de win98se was er wel zoiets onder de /command map van windows. De KB of GoT levert niet veel op, maar dat kan misschien komen door de verkeerde zoektermen. Heeft iemand een idee?