- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nieuwe firmware wil we eens helpen in dit soor gevallen, of je legt er een extra psu naast
Weet iemand toevallig hoeveel Ampere de Prometeia trekt op de 12v lijn?YoupY schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:35:
Nieuwe firmware wil we eens helpen in dit soor gevallen, of je legt er een extra psu naast
Volgens mij hoeft hij enkel maar de controller te voeden?
Zit nl te denken aan een 12v adapter ipv een voeding.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nieuwe firmware in een Mach I doen zal moeilijk gaanYoupY schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:35:
Ik denk dat het niet gaat lukken om die M1 zover te krijgen dat hij netjes eerst afkoelt voordat de pc gestart wordt. Dat zal dus toch met 2 voedingen draaien worden denk ik...
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Ja draai nu met 2 voedingen.
Wel een beetje omslachtig maar het werkt.
Hoe zijn jouw temps trouwens?
Zie dat jij ook een prom op je msi k8n neo2 bord hebt.
Geen last van rare temps en waarschuwingen dat de temp te hoog is?
Wel een beetje omslachtig maar het werkt.
Hoe zijn jouw temps trouwens?
Zie dat jij ook een prom op je msi k8n neo2 bord hebt.
Geen last van rare temps en waarschuwingen dat de temp te hoog is?