Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KonradV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 14:12

KonradV

Live Long and Prosper!

Topicstarter
Bij het doorbladeren van de folder van Conrad (nee, geen relatie :P ) Kwam ik deze autoradio tegen:
-------------------- Specs volgens de internet-site en hun folder ---------------------------
MP3-autoradio incl. USB-stick

Eerste CD-tuner met direct encoding en USB-poort. U kunt muziek van een audio-CD overzetten op een MM-, SM- of SD-kaart of via de USB-poort op een extern opslagmedium (USB-stick, laptop, externe harde schijven, etc.).
Tuner: PLL-FM • RDS • FM • 18 voorkeurzenders • Automatisch zenders zoeken.
CD-speler: WMA-, MP3-, CD-R- en CD-RW-weergave • Intro scan • Repeat • MP3 zoeken.
Versterker: 4 x 40 W • B/H gescheiden • Fader • Balance • Loudness • Uitgang voor voorversterker • 5-voudige geluidsprocessor (neutraal, klassiek, pop, jazz, DSP, uit).
Algemeen: Blauw LC-display • Afneembaar front • ISO-aansluiting.

MP3-autoradio incl. USB-stick!
Incl. USB-stick 64 MB
MP3-CD-tuner met USB-poort en MMC-slot
Directe opname van CD mogelijk via USB of geheugenkaart
------------------- einde specs -----------------------------------------------

Naast het "gewone werk" dat er MP3's en WMA's van een CD afgespeeld kunnen worden, kan dit ook van een MMC, SM- of SD-card, die iets minder schokgevoelig zijn als een CD. Ook zit er een USB-aansluiting op aan de voorkant, ik kan me voorstellen dat een klein laptop-HDtje in een casing met USB-connector hierop ook aangesloten kan worden. >:) Natuurlijk kan er ook een normale USB-stick op aangesloten worden, ze leveren er zelfs een kleintje erbij...
Iemand ideëen over dit apparaat, of bekend met het merk Roadstar?
(p.s. typefoutje verwijderd)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
Geen ervaring mee... maar ik ben wel benieuwd hoe die USB poort aan de voorkant gaat werken dan. Aangezien veel externe hdd's niet zomaar op alle besturingssystemen zonder drivers werken (ok, de meest gangbare besturingssystemen natuurlijk wel ondertussen - maar probeer windows 98 ofzo eens...) vraag ik me af hoe deze autoradio die apparaten dan gaat "aanspreken."
Zeker als je er een laptop op aansluit, of heb je dan aparte software op je laptop nodig :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• KonradV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 14:12

KonradV

Live Long and Prosper!

Topicstarter
IK vroeg me af wat voor file-systeem (FAT-32?) dit apparaat gebruikt om de USB-sticks en de MMC/SD-cards uit te lezen. Vooral als je die op een PC gaat vullen met MP3/WMA bestanden. Dan vraag ik me af of er in dit apparaat niet een simpel linux-systeempje zit. Dit apparaat vind ik daarom meer een "gadget" dan een serieuze HiFi-speler voor in de auto, vandaar dat ik dit dan ook in "Gadget Talk" post i.p.v. in "Audio-Vido-HiFi", hoewel het ook zou passen.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57
Jaaaaren geleden heb ik een Roadstar autoradio met cassettedeck gehad. Daar heb ik i.i.g. vele jaren (paar x overgebouwd naar andere auto's) plezier van gehad, nooit problemen. Was destijds een geweldig ding met "dolby" op het cassette gedeelte en een aparte(losse) eindversterker, erg goed geluid...
T'is absoluut geen Yoko, Audiosonic of Multitech -achtig merk....

[ Voor 9% gewijzigd door Vulcan750 op 07-02-2005 19:43 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler