Bij het doorbladeren van de folder van Conrad (nee, geen relatie
) Kwam ik deze autoradio tegen:
-------------------- Specs volgens de internet-site en hun folder ---------------------------
MP3-autoradio incl. USB-stick
Eerste CD-tuner met direct encoding en USB-poort. U kunt muziek van een audio-CD overzetten op een MM-, SM- of SD-kaart of via de USB-poort op een extern opslagmedium (USB-stick, laptop, externe harde schijven, etc.).
Tuner: PLL-FM • RDS • FM • 18 voorkeurzenders • Automatisch zenders zoeken.
CD-speler: WMA-, MP3-, CD-R- en CD-RW-weergave • Intro scan • Repeat • MP3 zoeken.
Versterker: 4 x 40 W • B/H gescheiden • Fader • Balance • Loudness • Uitgang voor voorversterker • 5-voudige geluidsprocessor (neutraal, klassiek, pop, jazz, DSP, uit).
Algemeen: Blauw LC-display • Afneembaar front • ISO-aansluiting.
MP3-autoradio incl. USB-stick!
Incl. USB-stick 64 MB
MP3-CD-tuner met USB-poort en MMC-slot
Directe opname van CD mogelijk via USB of geheugenkaart
------------------- einde specs -----------------------------------------------
Naast het "gewone werk" dat er MP3's en WMA's van een CD afgespeeld kunnen worden, kan dit ook van een MMC, SM- of SD-card, die iets minder schokgevoelig zijn als een CD. Ook zit er een USB-aansluiting op aan de voorkant, ik kan me voorstellen dat een klein laptop-HDtje in een casing met USB-connector hierop ook aangesloten kan worden.
Natuurlijk kan er ook een normale USB-stick op aangesloten worden, ze leveren er zelfs een kleintje erbij...
Iemand ideëen over dit apparaat, of bekend met het merk Roadstar?
(p.s. typefoutje verwijderd)
-------------------- Specs volgens de internet-site en hun folder ---------------------------
MP3-autoradio incl. USB-stick
Eerste CD-tuner met direct encoding en USB-poort. U kunt muziek van een audio-CD overzetten op een MM-, SM- of SD-kaart of via de USB-poort op een extern opslagmedium (USB-stick, laptop, externe harde schijven, etc.).
Tuner: PLL-FM • RDS • FM • 18 voorkeurzenders • Automatisch zenders zoeken.
CD-speler: WMA-, MP3-, CD-R- en CD-RW-weergave • Intro scan • Repeat • MP3 zoeken.
Versterker: 4 x 40 W • B/H gescheiden • Fader • Balance • Loudness • Uitgang voor voorversterker • 5-voudige geluidsprocessor (neutraal, klassiek, pop, jazz, DSP, uit).
Algemeen: Blauw LC-display • Afneembaar front • ISO-aansluiting.
MP3-autoradio incl. USB-stick!
Incl. USB-stick 64 MB
MP3-CD-tuner met USB-poort en MMC-slot
Directe opname van CD mogelijk via USB of geheugenkaart
------------------- einde specs -----------------------------------------------
Naast het "gewone werk" dat er MP3's en WMA's van een CD afgespeeld kunnen worden, kan dit ook van een MMC, SM- of SD-card, die iets minder schokgevoelig zijn als een CD. Ook zit er een USB-aansluiting op aan de voorkant, ik kan me voorstellen dat een klein laptop-HDtje in een casing met USB-connector hierop ook aangesloten kan worden.
Iemand ideëen over dit apparaat, of bekend met het merk Roadstar?
(p.s. typefoutje verwijderd)