ftp client & maximale filename lengte

Pagina: 1
Acties:

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een ftp client, die tijdens het uploaden van bestanden ze automatisch kan renamen zodat ze niet langer zijn dan een bepaalde lengte. Het renamen moet echt on the fly gebeuren, op m'n harde schijf moeten de bestandsnamen gewoon ongewijzigd blijven.

Ik heb dit nodig omdat ik al mijn mp3tjes op m'n xbox wil kopieren (via ftp dus). En aangezien fatx (het bestandssysteem van de harddisk in de xbox) een beperking heeft op maximale bestandsnaam lengte (42 karakters), gaat dat niet zo goed.
Er zijn wel wat programma's te vinden die lokaal (dus op mijn eigen harde schijf) de bestanden renamen zodat ze aan die voorwaarde voldoen, maar dat wil ik natuurlijk niet. Ik ben dus echt op zoek naar een ftp client die dat kan. Weet iemand er eentje die dat kan?

Ik gebruik altijd de ftp client van total commander, en die kan niet wat ik wil. Ik kan moeilijk willekeurig ftp clients gaan installeren om te kijken of ze misschien zo'n optie hebben. Daarom heb ik jullie hulp nodig :)

[ Voor 14% gewijzigd door compie op 05-02-2005 22:53 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42

Korakal

Up up up!

wellicht kun je van de commandline-versie van ftp in Windows gebruik maken en er een batch voor schrijven?

voor de commandline-opties zie start > run > cmd > ftp

Overigens hoort dit niet in Network Troubleshooting maar in Software Algemeen. Verder zie ik in je topicstart niks over wat je zelf al hebt gezocht, welke clients je al hebt geprobeerd, etc. Dat is toch wel noodzakelijk hier op het forum, om eerst zelf op zoek te gaan. Ga ajb alsnog zelf op zoek en geef aan wat je bevindingen zijn!

move Network Troubleshooting > Software Algemeen

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Korakal schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:39:
wellicht kun je van de commandline-versie van ftp in Windows gebruik maken en er een batch voor schrijven?

voor de commandline-opties zie start > run > cmd > ftp
Dat zie ik niet zo snel lukken. Die ftp client is echt brak.