Toon posts:

Plextor of HP?????

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweaks,

Ik ga vanavond CD-Writer buyen, welke zal ik nemen!!! De Plextor 8x4x32i IDE of de HP 9110i IDE??????? Het gaat me erom dat ik gewoon alles kan branden wat ik wil, incl. ISÓ's en Clone CD en zo!!

Groetjes en alvast bedankt voor reacties,

Luuk

Verwijderd

Plextor! Grote buffer dus minder snel cd's verneukt. Plextor heeft gewoon de beste fikkers.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

jammer dat je de plextor IDE neemt, SCSI roeleert!!

het is sowieso een aanfluiting dat plextor ook ide maakt, maar dat terzijde :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

bij de hp krijg je veel meer software, maar heb je dat nodig? (nee!)
de software die je nodig hebt is nero of/en cdrwin. Dus voor de software moet je geen brander gaan kopen.
Plextor heeft een veel betere naam (een VEEL betere naam..) dan hp. Als ik jou was zou ik voor de plextor gaan.
En als je helemaal stoer bent dan neem je een scsi versie met scsi kaart. das gewoon fijner, lekkerder enzo.

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Did you do your homework today???
Zijn de plextor, de hp en de sony niet dezelfde drives. Met als grote verschillen:
De behuizing
De Firmware
en..... De plextor wordt niet ondersteunt door clone cd en de hp en de sony wel.

WHAT DOES THE NAME MATTER IF THE GOODDIES ARE THE SAME

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Ik zou dus echt wel voor Plextor, heeft no problems met overburnen en dat heeft HP dus wel vaker. Ik heb nog nooit een cd verneukt met dat ding van mij Plextor

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik zou voor de HP gaan! ten eerste is ie over het algemeen een stukje goedkoper en ten tweede is die HP dus WEL compatible met alle software die er op het moment is. (clonecd e.d.) De plextor is nog steeds(al enkele maanden) vleugel-lam omdat er NOG STEEDS geen fantsoenlijke firmware voor uit is gekomen. Goede service hoor van meneer plextor. De HP bevalt mij in ieder geval als een tiet, audio op 8x schrijven zonder tikken e.d. vind ik niet slecht!.

• maupie
yo black-(nog iets), je luistert blijkbaar niet ZE ZIJN TECHNISCH HET ZELFDE. dat is precies een audi a3 vergelijken met een golf. ok niet helemaal maar de hebben dezelfde bodem.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
plextor, HP en sony zijn niet hetzelfde:
HP = sony
plextor = sanyo
sanyo is niet sony ..

p.s. ik heb inderdaad de HP genomen, want:
1) cloneCD ondersteund hem (leuk met mijn toshiba CD
2) 80 min gaat gewoon goed met (deze) HP
3) overburnen hoeft niet wat (zie 2)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Serieus Plextor is gewoon DE BESTE!
Ik kan het weten...

Verwijderd

Duidelijk de HP . Enne die grote buffer van de Plextor is dus net zo groot dan die van HP namelijk 4 MB .

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

damm... GoT wordt seniel... HP beter dan Plextor L :)L
Goede service hoor van meneer plextor.
Wacht maar tot je een probleem met je HP hebt >:)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

HP ZUIGT ALS DE NETEN
KOOP NOOIT EEN HP!

en ja om even op dat hierboven te reageren..
als je bij HP een probleem hebt wens ik je veel succes. ik denk dat je dan goedkoper en sneller bent om hem weg te gooien en een nieuwe (PLEXTOR bijvoorbeeld!) te kopen.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ehm, wat een ontzettende losers zijn jullie hier toch! JEETJE...
Plextor is goed, hp is ook goed, sony is goed, yamaha ook goed, sanyo ook goed.
Ik snap niet waarom jullie altijd als klootzakken moeten gedragen terwijl de meeste van jullie niet eens een hp gehad heeft!
Ik ben inmiddels aan m'n 2e hp bezig en de 1e draait prima bij m'n vader in z'n systeem. (ik wilde een snellere)
Om het even had ik plextor ide gekocht want die zijn ook goed.

Ik erger me echt groen en geel aan de mensen die alleen maar schreeuwen zonder ook maar een beetje inhoud!
Waarom gebruiken een heleboel bedrijven hp writers? Waarom heeft hp een groter marktaandeel dan plextor??
Lijkt me stug dat ze dan slechter zijn, niet?
Ik zeg niet dat hp/sony beter is dan plextor maar dit gelul komt me werkelijk de keel uit!

• maupie
he

dat over hp=sony en plextor is sanyo is gedeeltelijk waar, maar niet met die IDE versie da's gewoon sony

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Waarom gebruiken een heleboel bedrijven hp writers? Waarom heeft hp een groter marktaandeel dan plextor??
Wat dacht je van het feit dat HP een veel grotere naamsbekendheid heeft als plextor.
Het feit dat HP vaak al leverancier is van printers en grote servers aan het bedrijfsleven.
Het feit dat HP vaak als enige verkocht wordt door grote IT hardware leveranciers.

Het feit dat een merk een groot markt aandeel heeft betekend niet dat ze het beste produkt leveren... vraag maar aan de AMD fans :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Bedankt voor al jullie reacties!!! Ik ben echter toch nog aan het twijfelen tussen de twee writers!! Maar ik denk dat ik toch voor de Plextor ga, ik heb er veel goede dingen over gehoord. En aangezien ik een hel ben doorgegaan met mijn HP 7100i, geef ik nu toch de voorkeur aan de Plextor!!

Nogmaals hartelijk bedankt allemaal,

Luuk

Verwijderd

ehm sorry hoor maar ik heb hier de 8/4/32 ide brander van plextor en hij ik heb er zat cd's mee verneukt dus plextor is ook niet zo geweldig.

Verwijderd

PeeJee heeft dus mooi gelijk, want er zijn verschillende soorten HP's, de HP72xx serie dat waren Philipsen in wolven kleren.
De82xx serie waren Sony's, en toen kwam Sony als enige(niet HP) met een nw. firmware en ze konden ineens allen 80 minuten aan.
Dus ook alle HP's die werden door de firmware omgedoopt tot Sony.

Plextor is wel goed, maar niet de allerbeste, zo heeft de nieuwe 92xx serie van HP ook 4MB aan buffer.

Volg gewoon de ervaringen van andere gebruikers en trek daar je conclusie uit.

De allerbeste moet nog uitgevonden worden...
(Het is jammer dat Kenwood met die MultiBeam-True X geen writers maakt.)

Trouwens ik heb nu de nieuwe Win On CD 3.7 in gebruik, en dat werkt gaaf, en helemaal geen fouten.

Verwijderd

Dat kwam niet van mij Harry maar ik kan alleen uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat m'n HP 8100i met Nero perfect brandt . Net als de 2 HP 9100i's van een collega en een vriend . Helaas kan ik dat niet zeggen van een andere vriend met een Plextor 8x4x32 IDE . Ja , ik dacht ook altijd dat Plextor HET apparaat was om te hebben door al die aanbidders hier , maar mijn ervaringen zijn dus anders .

Verwijderd

3 HP writers versleten...
die eerste writer kostte toen 2499,- ofzo.
na 1 jaar kapot net na garantieperiode, ze wilden er eventueel wel eens naar kijken wat me al 200 piek zou kosten zonder dat ze iets deden.. ding was gewoon KAAS
2e hp na iets meer dan een jaar kapot, wederom geen garantie
3e hp van een maat gehad, was na iets minder dan een jaar kapot, heb hem GELUKKIG om kunnen ruilen voor een yamaha omdat die winkel toch al ZOVEEL probs had met hp wilden ze dat wel doen...

Verwijderd

Ik heb een Plextor 4220 en een plexwriter Ultra40 ongeveer een jaar nu en heb geen enkel probleem gehad die 2 samen voormen wat mij betreft een top team.

SinCere

dat er veel cd's verneukt zijn kan ook door jou komen hoor hoeft niet aan de plextor te liggen !

ik heb ook wat coasters gemaakt maar dat lag aan mij zelf.

Plextor is gewoon een top merk.

Geeft HP ook een jaar on-site garantie ?
Plextor wel.
Pagina: 1