Toon posts:

[OutlookExpress] Hotmail ophalen werkt niet, password error?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb iets raars gezien bij een bekende die ik ff zou helpen :D voel me nu net een n00b terwijl dat niet zo is maar ik kon het niet verhelpen misschien weet iemand van jullie wat ik moet doen .

Probleem is dat MS outlook niet kan verbinden met account wegens username/password error (het betreft een hotmail account) username/pass zijn correct en nu komt het vreemde als je via msn je emails gaat lezen dan moet je zo'n raar getekend+- plaatje overtikken (beveiliging) en daarna doet msoutlook het wel, maar eenmalig want als je opnieuw opstart dan heb je zelfde probleem en moet je weer zo'n stom beeldje overtikken (wat ook maar officieel eenmalig hoort te gebeuren) enz dat is natuurlijk heel erg gebruiksonvriendelijk en moet anders. Enige waar ik nu nog aan denk is msn 6.2 eropzetten maar of probleem dan verholpen is weet ik niet. dus alle hints zijn welkom ik wil er niet weer heengaan en het problem niet oplossen daarom w8 ik nog ff met msn 6,2 install. Het gaat om oudere mensen die msn niet gebruiken daarom hebben ze er nog windows messenger opstaan (d8 ik tenminste niet echt op gelet)

bijvoorbaat thanks

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

welke outlook ?

kan zijn dat je nog een module moet installeren

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Duinkonijn schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:12:
welke outlook ?

kan zijn dat je nog een module moet installeren
het is standaart outlook van windows xp proffesional. (6,0 d8 )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 19:17 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows XP professional kent geen Outlook - enkel Outlook Express wat een compleet ander programma is en niets ermee te maken heeft :)

Ik snap verder niet zo goed hoe je MSN Messenger in relatie brengt met het ophalen van een Hotmail account, maar dit hoort in ieder geval niet thuis in Windows Operating Systems aangezien dit niets met het Operating System Windows te maken heeft :)

Ik ga je topic even verplaatsen en je topic titel aanpassen. Kan jij zelf even heel duidelijk aangeven over welk Outlook we het nu hebben? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor verplaatsing van topic en wat elevator zelf al zegt. Naar mijn mening hebben ze ook geen relatie met elkaar maar toch lijkt het er te zijn outlook haalt en verstuurd geen email totdat msn ingelogd is en beveiligings plaatje overgeschreven is (moet elke keer weer na computer herstarten dat klopt dus ook niet). Dan werkt alles naar behoren totdat computer uitgezet wordt. Persoonlijk denk ik dat de gebruiker van de pc dingen heeft lopen aankloten en dat ik uit moet vinden wat ie gedaan heeft. En het lijkt erop dat msn relatie krijgt met outlook indien outlook hotmail moet beheren. Maar dingen die ik zeg zijn iig waar en voor mij tot dusver onverklaarbaar.

Je kan dus absoluut geen email ophalen/verstuuren zonder dat je via msn naar de ontvangen emails scherm bent geweest. Het is ook echt verre weg vreemdste software probleem die ik ooit heb gezien.

(btw ik heb hekel aan software :) geef mij maar hardware :) daarom studeer ik ook hogere informatica :s )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 20:47 ]

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

elevator schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:40:
Windows XP professional kent geen Outlook - enkel Outlook Express wat een compleet ander programma is en niets ermee te maken heeft :)

Ik snap verder niet zo goed hoe je MSN Messenger in relatie brengt met het ophalen van een Hotmail account, maar dit hoort in ieder geval niet thuis in Windows Operating Systems aangezien dit niets met het Operating System Windows te maken heeft :)

Ik ga je topic even verplaatsen en je topic titel aanpassen. Kan jij zelf even heel duidelijk aangeven over welk Outlook we het nu hebben? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Zou misschien kunnen zijn dat die sessies elkaar overlappen waardoor hij het kan ophalen. (niet netjes maar het zou kunnen)

Outlook in de smaken 97 / 98 / 2000 / xp / 2003

Outlook express

provider bij --> http server staat ook op hotmail en niet op overige?

misschien is het ook iets om windows update der overheen te laten wandelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Duinkonijn op 05-02-2005 20:52 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:43:
(btw ik heb hekel aan software :) geef mij maar hardware :) daarom studeer ik ook hogere informatica :s )
Door dit gebrek aan kennis van de microsoft software-produkten wordt je vraagstelling wel erg vaag moet ik zeggen.
Even voor de duidelijkheid, die mensen gebruiken Outlook Express (dus niet outlook die bij office geleverd worden, waar ook zo'n calender enzo inzit)?

En wat bedoel je in je TS met "als je via msn je emails gaat lezen dan moet je zo'n raar getekend+- plaatje overtikken", ga je naar www.msn.com (of www.msn.nl?) en daar naar een link naar hotmail? Waar moeten ze dan dat 'beeldje' overtikken, nadat je de username en wachtwoord hebt ingevuld? Normaal hoeft dat alleen bij registratie.

Of bedoel je dat het werkt als je met msn messenger of windows messenger inlogt (dat tooltje dus om te chatten)? Dat zou iig verklaren waarom je daarna begint over 'msn 6.2'. Ook hier weer vraag ik me af op welk moment je de afbeelding over zou moeten tikken.

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 05-02-2005 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor alle onduidlijkheid maar probleem is dat ik het zelf ook niet snap en nooit gebruik dus dat maakt uitleg ook een stuk moeilijker.

Het gaat dus om outlook express (dus niet van office)

TS*: ik heb echt geen idee hoe dat heet maar als je een nieuwe account aanmaakt op hotmail dan krijg je een plaatje waar characters in staan (getekend +- en soms briek en moeilijk leesbaar) die je over moet typen om je account te activeren d8 ik of om een of andere voor mij onbekende beveiligings reden of registratie zoals al genoemd werd. Maar dat moet dus eenmalig en nu dus elke keer en daar ligt het volgens mij aan. Daarnaast is het account al jaren in gebruik en probleem doet zich voor sinds 4 weken na format (die ik niet uitgevoerd heb)

En nu precies hoe je mail op kan halen met outlook zonder user/pass error.

start msn op =>
meld je aan =>
klik in je msn contacten lijst boven aan op bv 1 ontvangen email (dan wordt je dus verwezen naar hotmail account en je bent ingelogt en al ) =>

dan moet je dus TS* doen (dan wordt je dus verwezen naar hotmail account en je bent ingelogt en al (en dat dus elke keer nadat je opnieuw hebt opgestart (dus misschien dat het aan een hotmail account instelling licht maar daar zag ik ook niet echt iets nuttigs staan ))) =>

nu kun je office express gebruiken zonder dat er gezegd wordt user/pass error . Het lijk op een soort registratie cookie die dus na restart er niet meer is en weer door registratie wordt aangemaakt.

username en pass zijn goed ingevoerd

hopenlijk wordt het iets duidlijker :( ik zou het niet weten hoe ik het anders kan uitleggen. en iig thx voor hulp

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 02:30 ]

Verwijderd

Hebben ze geen problemen vanwege de nieuwe hotmail policy mbt het ophalen van hotmailaccounts in OE. Hier een topic met zeer vergelijkbare ellende

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 02:48:
Hebben ze geen problemen vanwege de nieuwe hotmail policy mbt het ophalen van hotmailaccounts in OE. Hier een topic met zeer vergelijkbare ellende
thank you (K) dit moet het zijn ik wist wel dat ik niet gek was en geen gebrek aan kennis van de microsoft software-produkten en of gebruik ervan heb. ik gebruik alleen geen zinloos troep wat er met xp meegeleverd wordt das alles.

slotje :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, slotje zodat er geen twee dezelfde discussies naast elkaar gaan lopen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.