Toon posts:

[Power DVD] Zwart beeld wel geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een mpeg of vob bestand wil bekijken met Power DVD 6 dan krijg ik zwart beeld maar ik hoor wel gewoon geluid. Als ik dan een beetje met het beeld sleep knippert het scherm wat en zie ik afwisselend wel beeld --> zwaart beeld. Als ik een venster op het zwarte scherm zet zie ik ook beeld door de letters en lijnen van het venster.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.

Het installeren en deinstalleren van diverse codec packs en power dvd geeft geen resultaat, ik kan wel mpeg en vob bestanden bekijken met de windows media player maar dit wil ik niet.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ook al eens een andere DVD player geprobeerd? Je kunt wel een trial van bijvoorbeeld WinDVD van het Internet halen en kijken of die wel werkt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik wil hier even een hele grote kick geven, ik heb sinds kort namenlijk precies ditzelfde probleem. Sinds een format powerdvd er weer op gezet en nu heb ik dus bovenstaand probleem. Is hier inmiddels een oplossing voor?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:41
Ben bang dat je niet de juiste codecs heb.

Welke codecs gebruik je? AC3 heb ik thuis en hier totaal geen problemen mee met DVD XvID enz

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

To_Tall schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:07:
Ben bang dat je niet de juiste codecs heb.

Welke codecs gebruik je? AC3 heb ik thuis en hier totaal geen problemen mee met DVD XvID enz
Heb van alle codecs geinstalled, divx, ffdshow, community codec pack maar blijft

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:38:
Als ik een mpeg of vob bestand wil bekijken met Power DVD 6 dan krijg ik zwart beeld maar ik hoor wel gewoon geluid. Als ik dan een beetje met het beeld sleep knippert het scherm wat en zie ik afwisselend wel beeld --> zwaart beeld. Als ik een venster op het zwarte scherm zet zie ik ook beeld door de letters en lijnen van het venster.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.

Het installeren en deinstalleren van diverse codec packs en power dvd geeft geen resultaat, ik kan wel mpeg en vob bestanden bekijken met de windows media player maar dit wil ik niet.
iemand??

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:29
Probeer eens VLC te gebruiken. Heb ook weleens dat ik met PowerDVD geen geluid hebt , wel beeld of andersom en dan gebruik ik VLC en die pakt alles.

Verwijderd

SeeS schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Probeer eens VLC te gebruiken. Heb ook weleens dat ik met PowerDVD geen geluid hebt , wel beeld of andersom en dan gebruik ik VLC en die pakt alles.
VLC heb ik ook grijs beeld, tijdje terug had ik die wel aan het werk maar nu dus ook niet
Pagina: 1