[MYSQL] Couldn't update forum permissions

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Hey allemaal,

Ik heb via phpbb een board opgezet. Alles loopt goed enkel ik wou iemand moderator maken en toen kreeg ik het volgende:

General Error
Couldn't update private forum permissions

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' 1)' at line 2

INSERT INTO xboxfxp_auth_access (forum_id, group_id, auth_mod) VALUES (1, , 1)

Line : 390
File : /data/members/paid/k/l/klasa33.nl/htdocs/xboxfxp/admin/admin_ug_auth.php

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit precies te kunnen verhelpen?

dank alvast

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De phpBB hack die je gebruikt hebt is niet goed, en probeert foute SQL statements uit te laten voeren. Even een andere hack / add-on zoeken voor de juiste phpBB versie :)

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Vaag, ik heb die hidden text mod/hack erop gezet maar daar stond bij dat het voor deze versie was die ik heb. 2.0.11

Heb me de .... gezocht naar die hack en eindelijk gevonden.

Weet iemand anders nog die hack te vinden om te zorgen dat iemand ingelogt moet zijn en moet reageren voor een stuk tekst in een bericht beschikbaar is.

Anders staat er in de post bijv hidden text en als je dan iets zegt komt er voor in de plaats wat er achter zit zeg maar..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee, je kan het beste even contact zoeken met de auteur van die add-on, of posten op het forum van die auteur.

Een andere oplossing is dat je zelf aan de slag gaat om deze add-on werkend te krijgen, maar dan moet je zelf een beetje de PHP in duiken en de basics van SQL wat kennen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:59

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie elevator; Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken :) We geven dan ook geen support op brakke updates van derden; neem hiervoor contact op met de maker :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.