ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
[google=sanfranjake] levert ook resultaten op bij actionradio en fok, waar ik al erg lang geen crewlid meer ben ....
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Heb het topic bekeken en kan me voorstellen dat tweakers.net hier wellicht iets aan doet, maar dit had jij vantevoren moeten bedenken. Jij blijft verantwoordelijk voor de posts die je hebt gemaakt.
Is een mooie oplossing, met de opmerking: google houdt nog een tijd de content vast in z'n cache. Ik weet ff niet uit m'n hoofd hoe lang dat beschikbaar blijft.moto-moi schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:30:
Ik kan het topic wel verplaatsen naar de trashcan, dan komt google er i.i.g. nooit bij ..
[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 05-02-2005 15:31 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik zie dat het topic zelf trouwens niet gecached is, maar alleen een reply van iemand.. Dan zou denk ik trashen de boel wel kunnen fixen, maar dan ben je wel je topic kwijt..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Die cache zal ook wel expiren - ik denk dat je in dit geval banger moeten zijn voor the way back machine - al weet ik niet ofdat die iets doet met GoTOsiris schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:32:
Het feit dat ie al door Google gecached is, geeft al aan dat je er niet meer zo snel vanaf komt.. T.net kan het topic wel trashen, maar kan niets doen aan het feit dat Google em gecached heeft geloof ik...
Of een mod die de reply even wijzigd, maar het risico bestaat dat google in de toekomst alsnog dat topic gaat spideren (helemaal als de pagina wordt gewijzigdOsiris schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:32:
Ik zie dat het topic zelf trouwens niet gecached is, maar alleen een reply van iemand.. Dan zou denk ik trashen de boel wel kunnen fixen, maar dan ben je wel je topic kwijt..
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Move naar SG is sowieso al minimaal te doen.moto-moi schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:30:
Ik kan het topic wel verplaatsen naar de trashcan, dan komt google er i.i.g. nooit bij ..
{signature}
Als dat zou kunnen, zou het volgens mij al goed opgelost zijn. Bij voorbaat dank.moto-moi schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:30:
Akkoord, maar met de tijd veranderen er dingen en prioriteiten en vragen staat vrij.BtM909 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:30:
Dat is het risico als je op een openbaar stuk van 't forum iets persoonlijks posts.
Heb het topic bekeken en kan me voorstellen dat tweakers.net hier wellicht iets aan doet, maar dit had jij vantevoren moeten bedenken. Jij blijft verantwoordelijk voor de posts die je hebt gemaakt.
Nou, er kennen inderdaad heel veel bekenden mijn nick, heb hem al jaren.Mr. Liu schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:32:
Kennen bekenden je nickZonee, dan is denk ik een nickchange (naar iets dat niet zo vaak als zoekterm zal worden gebruikt) gewoon de aangeraden weg in dit geval.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik geef alleen aan dat je in de toekomst wat meer moet nadenken voordat je iets persoonlijks post op een forum.nulkelvin schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:36:
[...]
Akkoord, maar met de tijd veranderen er dingen en prioriteiten en vragen staat vrij.
Een mogelijkheid die ik dan nog zie, is dat jouw posts in die topic door een admin aan een inactief cloontje worden gehangen, maar dat vereist wat gegrut in de database.nulkelvin schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:36:
[...]
Nou, er kennen inderdaad heel veel bekenden mijn nick, heb hem al jaren.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Aan de andere kant, mocht tweakers hier een uitzondering voor maken, dan is trashen in dit geval de simpelste / snelste oplossing. Blijkbaar is het nu niet handig dat het topic nog bestaat voor TS.Mr. Liu schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:40:
[...]
Een mogelijkheid die ik dan nog zie, is dat jouw posts in die topic door een admin aan een inactief cloontje worden gehangen, maar dat vereist wat gegrut in de database.
Nou, je hoeft voor mij niet alles om te gooien. Als er een makkelijke elegante oplossing is, graag, zo niet dan niet. Het is niet alsof de wereld vergaat als iemand dit ziet.Mr. Liu schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:40:
Een mogelijkheid die ik dan nog zie, is dat jouw posts in die topic door een admin aan een inactief cloontje worden gehangen, maar dat vereist wat gegrut in de database.
Zonder mss iets teveel in detail te treden, maar wat is de reden dat je dit dan wilt? Je schrijft nl. in je openingspost:nulkelvin schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:43:
[...]
Nou, je hoeft voor mij niet alles om te gooien. Als er een makkelijke elegante oplossing is, graag, zo niet dan niet. Het is niet alsof de wereld vergaat als iemand dit ziet.
Het is van zo'n persoonlijke aard, dat ik liever niet heb, dat bekenden van mij dit op internet zomaar kunnen vinden

🌞🍃
Vragen. Mensen gaan vragen hoe het ermee staat. Maar het is iets dat afgesloten is. En ik wil er liever niet meer mee geconfronteerd worden.BtM909 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:45:
[...]
Zonder mss iets teveel in detail te treden, maar wat is de reden dat je dit dan wilt? Je schrijft nl. in je openingspost:
[...]
Helaas kan je dat zelf niet doen, even een mailtje naar de verantwoordelijke hier sturen (even in de faq kijken wie)
[ Voor 45% gewijzigd door Resistor op 05-02-2005 16:40 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Als ik het zo lees dan is het ook niet in SG op zijn plaats want dan kunnen mense het nog steeds vinden en erg (vervelende) vragen over gaan stellen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Zou je me daar een bewijs van willen mailen, ik kan me dat niet echt voorstellenVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:30:
Zo op deze manier kwam ik altijd de HK "binnen", gewoon de goede zoekterm invullen en je kan precies de reply's van bepaalde mensen vinden. Leve Google \ o /
Zoals elevator al aangeeft, Google heeft geen HK-toegang
Je kunt zo ook sommige SM topics vinden, gewoon omdat die wel leesbaar zijn op het moment dat ze open zijn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Thank you for your note. It appears that our cached copy of this page has
already been removed. After a cached copy of a page has been deleted, the
page's title and URL will continue to display for the same search queries
until our robots revisit the site. Because the information has been
removed from the live page, this page will not return as a result for this
query after our next crawl. Our robots crawl the web every four to six
weeks to update content in our index. We appreciate your patience during
this process.
Regards,
The Google Team
Er zijn toch niet nader te noemen users geweest die de HK als mirror beschikbaar hebben gesteld voor mensen zonder toegang, dit door een soort van tunneling doormiddel van hun eigen login? Het zou dan voor google mogelijk zijn geweest om op die manier de topics te benaderen.elevator schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:31:
Google indexeert de HK niet, ZX-81. Google heeft namelijk geen HK toegang (en hij vergeet ook in te loggen, wat nogal slordig is)
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Voor zover deze gevallen ontdekt zijn hebben we ze allemaal getracteerd op een HK-ban cq. algehele ban, wat het probleem redelijk snel oplosteSteffie schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:15:
[...]
Er zijn toch niet nader te noemen users geweest die de HK als mirror beschikbaar hebben gesteld voor mensen zonder toegang, dit door een soort van tunneling doormiddel van hun eigen login? Het zou dan voor google mogelijk zijn geweest om op die manier de topics te benaderen.