Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ben er ook al doorheen gefietst; en het is inderdaad behoorlijk droef. Hopelijk worden er nog veel reguliere modpunten tegenaan gegooid, zodat de PM's straks weinig werk hebben. Dat was een hint 

De enige post waar wmb twijfel over kan bestaan is de eerste post: ik zou 'm zelf 'Fipo' hebben gedoopt, maar de modstemmen staken (12 positief, 12 negatief, 1 neutraal) dus die laat ik maar op 1 staan. Als er voor de rest nog iets scheef staat horen we het wel, toch?
edit:
Zo, draadje geschoren. Het stond er gelukkig redelijk goed bij, uiteindelijk; ik ben wel iets strenger dan normaal geweest mbt dubbelposts en dergelijke - 't is natuurlijk ook niet eenvoudig om op dit artikel een goede, inhoudelijke reaktie te geven De enige post waar wmb twijfel over kan bestaan is de eerste post: ik zou 'm zelf 'Fipo' hebben gedoopt, maar de modstemmen staken (12 positief, 12 negatief, 1 neutraal) dus die laat ik maar op 1 staan. Als er voor de rest nog iets scheef staat horen we het wel, toch?
[ Voor 62% gewijzigd door Rataplan op 07-02-2005 10:20 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.