Huilen met de (MS-)pet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ik bezocht zojuis dit draadje. Het grote troll en flaim topic van 2005. Houdt het eventjes in de gaten en zet het aub op de PM todo-list.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ben er ook al doorheen gefietst; en het is inderdaad behoorlijk droef. Hopelijk worden er nog veel reguliere modpunten tegenaan gegooid, zodat de PM's straks weinig werk hebben. Dat was een hint :)

edit:
Zo, draadje geschoren. Het stond er gelukkig redelijk goed bij, uiteindelijk; ik ben wel iets strenger dan normaal geweest mbt dubbelposts en dergelijke - 't is natuurlijk ook niet eenvoudig om op dit artikel een goede, inhoudelijke reaktie te geven :)

De enige post waar wmb twijfel over kan bestaan is de eerste post: ik zou 'm zelf 'Fipo' hebben gedoopt, maar de modstemmen staken (12 positief, 12 negatief, 1 neutraal) dus die laat ik maar op 1 staan. Als er voor de rest nog iets scheef staat horen we het wel, toch?

[ Voor 62% gewijzigd door Rataplan op 07-02-2005 10:20 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.