Toon posts:

Downgraden adsl door kpn niet geaccepteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via Xs4all verzocht om een downgrade van basic naar lite.
Krijg een paar dagen later een brief dat deze wijziging niet door Kpn is geaccepteerd, meer info op de Xs4all-website.

Op de website staat alleen maar dat de aanvraag is geannuleerd dus maar een mailtje naar Xs4all gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Iemand enig idee hoe dit zit?

Verwijderd

Ja, wachten tot je dat mailtje terugkrijgt en dan pas eventueel een topic openen.

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:29:
Ik heb via Xs4all verzocht om een downgrade van basic naar lite.
Krijg een paar dagen later een brief dat deze wijziging niet door Kpn is geaccepteerd, meer info op de Xs4all-website.

Op de website staat alleen maar dat de aanvraag is geannuleerd dus maar een mailtje naar Xs4all gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Iemand enig idee hoe dit zit?
wanneer heb je het emailtje gestuurt en binnen hoeveel dagen/uren belooft xs4all een reactie via email?

Imperfectionist.

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 21:58
Hoe lang heb je al ADSL via xs4all. Downgraden kan pas na het eerste jaar bij de KPN. Gaat je wel geld kosten, ik geloof iets van 25 euro gaat erbij op je KPN rekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen ben ik nog niet veel opgeschoten.
Xs4all verwijst mij naar Kpn; Kpn verwijst mij weer naar Xs4all.

Xs4all kan het probleem niet verklaren en probeert het nu handmatig op te lossen.
Tot op heden staat de status weer op geannuleerd.

Volgens mij gaat dit nog wel even duren.

Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt?

Verwijderd

Het kan zijn dat een lijntest voor jou niet positief is geweest.
In de tijd dat je basic aan hebt gevraagd was dit nog zo'n lage snelheid dat het wel haalbaar was.
Wellicht woon je te ver van de centrale af en kan kpn nu de snelheid van lite niet garanderen en dat terwijl je nu totaal geen problemen hebt met basic, dat telt helaas niet mee voor kpn.
Het zou dus kunnen zijn dat dat het probleem is

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:23:
Het kan zijn dat een lijntest voor jou niet positief is geweest.
In de tijd dat je basic aan hebt gevraagd was dit nog zo'n lage snelheid dat het wel haalbaar was.
Wellicht woon je te ver van de centrale af en kan kpn nu de snelheid van lite niet garanderen en dat terwijl je nu totaal geen problemen hebt met basic, dat telt helaas niet mee voor kpn.
Het zou dus kunnen zijn dat dat het probleem is
Als dat het geval is kan je dus nooit meer terug :) kan je hoog een laag springen ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

bjck schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:34:
[...]

Als dat het geval is kan je dus nooit meer terug :) kan je hoog een laag springen ;)
Het kan zijn dat als je wil downgraden dat dan de lijntest niet positief uitvalt, dan kan je het wel vergeten

Verwijderd

Opzeggen en een provider nemen die via BBNed/BabyXL werkt misschien een optie?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 17:06

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:38:
[...]

Het kan zijn dat als je wil downgraden dat dan de lijntest niet positief uitvalt, dan kan je het wel vergeten
Dat is een vrij flauwe uitleg he? Hoe kunnen ze het in hemelsnaam aannemelijk maken dat je niet kunt downgraden omdat de lijntest negatief uitvalt terwijl je nu een snellere verbinding hebt? Dat betekent dat je nu de snelheid dus bij lange na niet haalt. En dan nog, dan is het gewoon een kwestie van een abonnement administratief omzetten naar een lager, want je haalt de snelheid toch al niet.
Nee, als ze met zulke flauwekul aan komen zetten is het wel heel erg.

Signatures zijn voor boomers.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Gokken, speculeren...schiet niet op. Wacht het mailtje maar even af, gaat stukken makkelijker :) Wij kunnen niet weten wat hier de redenen voor zijn, alleen Xs4all/KPN weet dat....

[ Voor 31% gewijzigd door Xandrios op 17-02-2005 12:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.