Toon posts:

Duke nukem forever

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is me opgevallen dat deze game een beetje in de vergetelheid is geraakt door zijn eeuwige productie tijd.... forever dus 8)7 ... helaas wel te verstaan.... mijn vraag was meer wie zit er nog op deze game te wachten en wanneer gaat ie waarschijnlijk komen want als het aan mij ligt dan zal het zo zijn dat de gamers die duke3d hebben gespeeld het spel links zullen laten liggen.. alleen al door de wachttijd :(

maargoed weet iemand nog wat want op google enz staat when its done it will be released, ja daar kunnen we niks mee,, screens misschien 8)7 8)7

:D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 23:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

when its done is ook het enigste wat je te horen krijgt. beetje nutteloos topic zo.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Cyphax

Moderator LNX
Ze doen er inderdaad wel heel erg lang over, je zou denken dat hoe meer tijd ze eraan besteden, hoe beter de game wordt.
Dat heeft als risico dat de verwachtingen te hoog worden, hoewel bij DNF er niet zo heel veel verwachtingen meer ZIJN. :)
Ik ben wel benieuwd, ik zit niet te springen om het spel ofzo dus dat ze er lang over doen is geen ramp. Ze zijn minimaal 1 keer van engine veranderd en dat soort zaken kosten vast handenvol geld.
Er is intussen ook nog een andere Duke Nukem game uitgekomen dus ze zitten in ieder geval niet stil. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste topic ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20
Probeer gamer.nl ofzo eens voor informatie hierover :z

Dit topic is gesloten.