Thunderbird RSS feed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135698

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik Mozilla Thunderbird om de RSS feed te lezen van Tweakers. Ik heb een probleem dat bij elk bericht er een wit vlak over de tekst staat ( waarschijnlijk moeten hier ads komen? ) en dat is nogal ellendig, omdat men rss feed niet veel nut meer heeft dan.
Is er een manier om dit op te lossen?

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

De feed niet in de client lezen, maar in een echte browser?
Je client moet er maar gewoon uit vissen wat hij kan laten zien, daar kun je volgens mij verder weinig rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JavaScript aanzetten in Thunderbird werkt ook :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135698

Topicstarter
Thw Harmin :) Ik dacht dat de rss alleen de tekst weergaf, maar nu krijg ik gewoon heel de site :p

thx!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Harm schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:32:
JavaScript aanzetten in Thunderbird werkt ook :) .
Harm, zo'n slecht advies heb ik nog nooit van jou gezien en al helemaal niet verwacht! Javascript in een mailclient is evil en wordt alleen maar misbruikt door spammers!

Voor RSS wellicht handig, maar je zou het moeten bannen in mailclients. Is er geen extensie om js enkel voor de RSS-reader aan te zetten?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Room42 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:03:
[...]

Harm, zo'n slecht advies heb ik nog nooit van jou gezien en al helemaal niet verwacht! Javascript in een mailclient is evil en wordt alleen maar misbruikt door spammers!
Ik weet dat het evil is in mailcliënts, maar ik weet ook dat dit de enige optie is om onze RSS-feed goed aan de praat te krijgen en dus geef ik het advies wel. Waarbij ik voortaan wel zal melden dat àls je JS aanzet, dat dat een securitygevaar kan opleveren; daarin heb je geheel en al gelijk :) .
Pagina: 1