Ik vroeg me af of er een 5.25" inbouw videorecorder bestond. Dit lijkt mij namelijk ideaal voor een HTPC, en theoretisch zou het moeten passen. Google geeft geen hits, iemand hier die zoiets in z'n HT heeft?
ik heb even een videoband bij mijn kast gehouden... ennneehhhh... nee?Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:47:
en theoretisch zou het moeten passen
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
Verwijderd
Mjah, de band krijg je er wel in- er, zijkant naar binnen schijven zegmaar. Punt is alleen dat dan het klepje omhoog moet, de band langs een spoel etc.... voor casettebandjes bestaat het, maar VHS ben ik nog nooit tegengekomen. Ik denk dat het kwa afmetingen nauwelijks te doen is. Maar.... je bent toch een tweaker (serieus). Wat let je...?plork schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:52:
[...]
ik heb even een videoband bij mijn kast gehouden... ennneehhhh... nee?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 12:54 ]
Als je zo'n ding een kwartslag draait kan het natuurlijk wel.plork schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:52:
[...]
ik heb even een videoband bij mijn kast gehouden... ennneehhhh... nee?
maar dan moet je wel een redelijke diepe kast hebben om het hele mechanisme en alles in kwijt te kunnen.
Ik weet niet wie er wel eens een VCR heeft opengemaakt; maar niet alleen dat klepje van de band moet omhoog. Ook moet er een ronddraaiende cilinder (van ~5cm doorsnee) náást de tape liggen om de band te kunnen afspelen.
Dat gaat dus echt niet passen.
Dat gaat dus echt niet passen.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Mischien een stom idee hoor maar waarom neem je niet op een HDD / DVD op? Wat je nu wil klinkt een beetje als een splinter nieuwe ferrari die op stoom loopt.
Klopt, dat doe ik ook zeker. Maar dan kan je gelijk de videorecorder de deur uit doen, en toch nog (bijvoorbeeld) video's bekijken die andere mensen meenemen/voor ze overzetten. En het staat gewoon erg stoer. Net als een tweakers met een uurwerk uit 1600, terwijl hij net zo goed z'n pda kan pakken.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:58:
Mischien een stom idee hoor maar waarom neem je niet op een HDD / DVD op? Wat je nu wil klinkt een beetje als een splinter nieuwe ferrari die op stoom loopt.
is jouw htcp gewoon een kast...?
misschien een idee om er een mooie kast omheen te bouwen en daar dan gewoon je vcr in te zetten..?
misschien een idee om er een mooie kast omheen te bouwen en daar dan gewoon je vcr in te zetten..?
Pagina: 1