Frontpage bericht over MS antispyware te eenzijdig.

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Topicstarter
In het frontpage topic http://www.tweakers.net/nieuws/36090 wordt geimpliceerd dat Microsoft Antispyware bewust sites met startpagina in de naam aanvinkt als gehijackt, als die als browser home worden ingesteld.
Inmiddels hebben meerdere Tweakers dit getest en er is gebleken dat alle veranderde browser homes worden gezien als mogelijke hijacks. Dit heeft dus niets met startpagina an sich te maken.
Verder wordt gesteld dat MS Antispyware zou aanraden om hun eigen portal als startpagina in te stellen. Ook dit is niet waar, de pagina wordt gereset naar wat de gebruiker had ingesteld als default. In mijn geval was dat netjes www.google.com. Het terug instellen van de MSN portal komt doordat dit de default instelling is van IE.

Gelieve deze nieuwspost aan te passen zodat er een realistisch beeld wordt gegeven van de situatie.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

En kan die BIllGates even aangepakt worden met z'n gezeur?

[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 05-02-2005 12:27 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Glashelder schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:27:
En kan die BIllGates even aangepakt worden met z'n gezeur?
Waarom? Die user heeft toch geen rare dingen gedaan waar het moderatiesysteem niet sterk genoeg voor is?

• Harm
  • Niet online
En we zijn met dit nieuwsje bezig, vandaar dat het ding nu weer onder embargo staat.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Harm schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:30:
[...]

Waarom? Die user heeft toch geen rare dingen gedaan waar het moderatiesysteem niet sterk genoeg voor is?
*slipped my mind*

(standaard -1 hier omdat je anders snel delen van discussies misloopt door rare moderaties)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-01 00:33
ik mistte em ook al, ik hele reactie getyped, kan niet plaatsen, post weg :/

lekker handig..
ik ctrl+c ctrl+v em dalijk wel ;)

mits ie nog terugkomt...
mening blijft onveranderd >:)

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 05-02-2005 13:32 ]

Twitch: Phyloni1

• Harm
  • Niet online
We zijn nog steeds bezig met wat testjes, maar terugkomen zal-ie wel doen. Alleen de inhoud zal wat gewijzigd zijn waarschijnlijk :P .
Pagina: 1