Is iemand bekend met een storing bij UPC in Amsterdam? Mijn telefoon doet niks meer en www.upc.nl werkt ook niet, terwijl overig internet gewoon werkt en ook mijn kabeltelevisie zonder problemen werkt.
die site doet t verder prima vanuit hier
Sometimes you need to plan for coincidence
druk de stanby knop een in /uit
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
welke standby knop bedoel je? Site werkt nu wel, lag aan mijn firewall
Heb je wel fysieke verbinding (spraakspanning / blaasspanning)?
Kijk ook even naar het status-lampje van je modem.
Kijk ook even naar het status-lampje van je modem.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als ik mijn eigen nummer met mijn GSM bel, krijg ik meteen mijn voice-mail. Ik heb kabels gecheckt, modem etc. Alles lijkt in orde te zijn. De lijn is gewoon dood. Als ik een nummer bel, hoor ik wel wat geruis etc.
Heb je nou wel of geen spreekspanning?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik zeg zelf altijd blaasspanningMegaJurk schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:11:
wat is spreekspanning?
Pak de hoorn op, blaas door het mondstuk en luisteren tegelijkertijd of je dat blazen hoort door 't hoorgedeelte
Hoor je dit niet: dan is de fysieke verbinding niet goed en moet je kabels checken totaan je UPC modem.
Hoor je dit: dan is de fysieke verbinding goed en moet je contact opnemen met UPC
Het lijkt erop dat ik geen spraakspanning heb, normaal heb ik dat inderdaad wel
De stekker van je modem er al een keer uit en in gedaan? Dat is de magische oplossing voor een hoop UPC-problemen
[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 05-02-2005 12:37 ]
Algemener: dat is de magische oplossing voor vrijwel alle gecomputeriseerde problemen. En een (telefoon)modem is natuurlijk een computertjeBigs schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:37:
De stekker van je modem er al een keer uit en in gedaan? Dat is de magische oplossing voor een hoop UPC-problemen
Werkt ook bij routers, bedrijfskoffiezetapparaten en recalcitrante Peugeot 206jes
Offtopic:
De aap die computers kritieke delen van auto's liet beheren verdient in zo'n geval opgesloten te worden op de Autobahn in een 206 op 200km/u, net als remmen, koppeling en versnellingen het begeven ivm computercrash
Oslik blyat! Oslik!
Probleem is opgelost, ik heb gebeld met UPC (vanaf een andere telefoonlijn natuurlijk) en die hebben de lijn ge-reset, en toen deed ie het weer !!!
Verwijderd
extreem offtopic: doet me denken aan een stukje verplichte leesstof voor iedere twiekert: klikdion_b schreef op zondag 06 februari 2005 @ 00:24:
Offtopic:
De aap die computers kritieke delen van auto's liet beheren verdient in zo'n geval opgesloten te worden op de Autobahn in een 206 op 200km/u, net als remmen, koppeling en versnellingen het begeven ivm computercrash![]()
Net zo offtopic:Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:30:
[...]
extreem offtopic: doet me denken aan een stukje verplichte leesstof voor iedere twiekert: klik
Deed het mij ook gruwelijk aan denken - hier bron voor de 206 (komt van Watchdog - UK versie van Kassa): http://www.bbc.co.uk/watchdog/reports/transport15.shtml
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1