Toon posts:

hp psc 1350 printer onder windows 2003 gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Ik wist niet zo heel goed waar ik deze topic moest beginnen...dus sorry als dit niet
de juiste plek is maargoed..

Ik heb dus gisteren een nieuwe printer gekocht namelijk de "hp psc 1350" (all in one)
Echter de bijgeleverde cd met de drivers en de software wil alleen helaas niet instaleren op mijn besturings systeem "windows 2003 server enterprise edition" waardoor ik mijn nieuwe printer dus niet kan instaleren/gebuiken.

Bij het instaleren word er gezegd dat hij niet compatible is met de o.s en dat ik maar een andere besturings systeem moet gebruiken.Ik kan me echter niet voorstellen dat hier absoluut geen oplossing voor te vinden is.Ik heb al gekeken op de website van hp of ik daar drivers/software kon vinden maar "windows 2003 server enterprise edition" stond daar helaas niet bij.Ook heb ik op google gekeken voor een oplossing maar ook daar kon ik helaas niets vinden.
Nou heb ik "windows 2003 server enterprise edition" nog maar net nieuw op de pc staan en het besturings systeem draait ook lekker stabiel tot nu toe dus om nou weer helemaal van voor af aan te beginnen met een nieuw besturings systeem zie ik ook niet echt zitten.

Weet iemand hier mischien een oplossing voor zodat ik eindelijk gebruik kan maken van me nieuwe printer ? En mocht hier geen oplossing voor zijn... weet iemand dan een andere goeie printer die wel "windows 2003 server enterprise edition" compatible is.Ik kan de huidige printer namelijk nog ruilen in winkel.

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 11:18 ]