Toon posts:

Ati control panel..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De slipstreamed cd van XP+SP2 installeert zélf de drivers voor mijn radeon 9600XT (MS certified), en alles loopt nu erg soepeltjes.
Er wordt echter géén control panel geinstalleerd, wat ik toch wel mis...(tabbladen,voor o.m. het uitlezen van de kaart temperatuur...via: eigenschappen voor beeldscherm->instellingen->geavanceerd)
De standaard geinstalleerde driver voor m'n radeon blijkt versie 6.14.10.6462 te zijn...mijn vraag nu is of ik daar een control panel bij kan installeren met een afwijkend versienr. (Ik kan geen gelijkluidend versienr. vinden.)
Kortom : gaat dat werken of moet ik -als ik dat control panel erbij wil- tóch het hele pakket installeren....

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:23
Het control pannel is los te installeren. Maar misschien moet je wel ff .net installeren om de andere control panel te gebruiken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Het Control Center is niet aan te raden hoor, blijf beter bij het oude Control Panel. Ik zou je aanraden om gewoon de laatste Catalyst drivers van www.ati.com te downloaden, diegene die bij Windows zitten zijn toch altijd verouderd. Hier een downloadlinkje voor de laatste Catalysts, met control panel (dus geen Control Center) voor Windows XP SP2.