Zooitje.

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 18:22
nVidia nForce4 6.39 WHQL onder software updates en DNA-Drivers 3.6.5.1 bij de nieuwlinks. Kom op, zo moeilijk zijn die categorieen toch niet? Ik heb het al eens eerder gezegd, en daar is blijkbaar niets mee gedaan. Met name de nieuwslinks hebben het zwaar te verduren; zeker een kwart is gewoon een driver- of firmware-update, maar nu zelfs drivers onder software staan...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Wat linkjes zou fijn zijn.

En een foutje is gauw gemaakt. Jij zal ook niet foutloos werken of wel soms? Dus graag een beetje respect en een normale startpost. Danku

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 18:22
Kijk maar op de frontpage, of neem de pagina met nieuwslinks er maar bij.

http://www.tweakers.net/
http://www.tweakers.net/nieuws/links 3/14 is driver/firmware, als je terugbladerd naar voorgaande weken zie je dat er vaak links tussen zitten die in een andere categorie zouden moeten.
http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/77 item 8

En een foutje is idd wel eens gemaakt, maar de vorige keer dat ik het zei, was men op de hoogte van het probleem, en nieuwslinks en driver-updates zijn toch niet zo moeilijk te onderscheiden? Bij de nVidia drivers in software-updates staat zelfs in de eerste regel dat het om drivers gaat.

En ga nou niet roepen dat ik geen respect heb, hou je muis maar boven mijn nickname. Ik wil best helpen als het te veel werk is hoor. Alleen ik kan me niet voorstellen dat de grenzen tussen de categorien zo vaag zijn dat je regelmatig dezelfde fouten maakt. Ik vind ze heel helder iig.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
zomertje schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:30:
En een foutje is gauw gemaakt. Jij zal ook niet foutloos werken of wel soms? Dus graag een beetje respect en een normale startpost. Danku
Nieuwslinks ontstaan als een nieuwsje of meukje niet wordt opgepakt door een nieuwsposter/redacteur of meukposter. Het probleem dat de TS omschrijft is dat er linkjes naar drivers en software zitten tussen de nieuwslinks en dat klopt niet. Daar staat inderdaad al tijden een bug voor open en die bug is recent aan een devver toegewezen. Er zit dus wel schot in de zaak, maar het is nog niet opgelost, helaas.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Breepee schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:37:
En een foutje is idd wel eens gemaakt, maar de vorige keer dat ik het zei, was men op de hoogte van het probleem, en nieuwslinks en driver-updates zijn toch niet zo moeilijk te onderscheiden? Bij de nVidia drivers in software-updates staat zelfs in de eerste regel dat het om drivers gaat.
Je kan ook op een normale manier aangeven dat een meukpsot in de foute categorie is ingedeeld. Het feit dat de nieuwslinks alleen maar de categorieën van het nieuws kent ( Hardware Software Games Internet Business Technologie), wil niet meteen zeggen dat er ook de meuktrackercategorieën erbij moeten staan. Het is al aangegeven op de devtrack om de nieuwslinks uit te breiden met meukupdates, maar daar is een lage prioriteit aan gegeven. Een update past dan niet onder een andere categorie dan software, en dat terwijl elk update in de meuktracker per definitie software is.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin, de bug die nu op Devtrack staat (besloten gedeelte) heeft als doel om de meuk volledig uit de nieuwslinks te krijgen hoor. Niet, zoals jij het volgens mij beschrijft, om een aparte categorie te maken voor de meuklinks.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze laat een beetje zien wat er eigelijk de bedoeling van was, maar dat is al inmiddels beantwoord door * Femme . Het kan in mijn ogen beter uitgewerkt worden, maar daar ligt de prioriteit niet at the moment.
Pagina: 1