Toon posts:

Funny.exe via msn gekregen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst kwam iemand online, en stuurde me dit bestandje: Funny.exe. (Het was wel iemand die ik kende maar hij was gehacked blijkt dus). Dus ik accepteerde het en opeens was hij offline. Ik opende het en nu komt elke keer als ik mijn pc opstart deze foutmelding:

Run-Time Error '75':

Path/File Access error.

Als je op kruisje of OK drukt komt hij weer...En zo blijft het maar doorgaan, hoe haal ik het weg? :(

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:43
Wat vond je virusscanner ervan?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Die heeft hem gevonden (Microsoft AntiSpyware). Maar als ik dan druk delete spyware. Komt hij na 10 minuten weer

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

De error duidt er op dat een programma niet genoeg rechten heeft in een bepaalde directory of dat de directory niet bestaat. Ik dacht het eerste.

Zoek even in je registry bij HKLM/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run en HKCU zelfde locatie naar entry's die dit vanzelf opstarten.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:45:
Die heeft hem gevonden (Microsoft AntiSpyware). Maar als ik dan druk delete spyware. Komt hij na 10 minuten weer
Microsoft Antispyware is geen virusscanner. ;) Probeer het eens met bijv. Kaspersky.

Signature

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb precies hetzelfde gehad.
Kreeg ook dezelfde exe via msn toegestuurd..
Echter bij mij liep het wat minder leuk af..
Nadat ik Norton 2005 hem had laten verwijderen kon ik met de volgende reboot windows niet meer inkomen.
Ben een hele tijd bezig geweest met van alles om het toch voor elkaar te krijgen,maar niets lukte.
Resultaat was een format C zonder dat ik een backup heb kunnen maken van alles.
Was er goed ziek van :(

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
sorry hoor, maar wie opent er nu een bestand dat funny.exe heet als ie dat via msn krijgt? Moeten ze het virus.exe noemen voor mensen het niet openen :? :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

• melly
Het was idd niet slim...maar ik kreeg het van een bekende en dan vertrouw je zoiets al snel.
Ik krijg vaker exe files aangeboden die dan iets grappigs uitvoeren.
Echtere deze keer was het een wat minder geslaagde grap ;)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
melly schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:29:
Het was idd niet slim...maar ik kreeg het van een bekende en dan vertrouw je zoiets al snel.
Ik krijg vaker exe files aangeboden die dan iets grappigs uitvoeren.
Echtere deze keer was het een wat minder geslaagde grap ;)
in't vervolg als je iets "verdacht" krijgt eerst bij de afzender checken of hij van iets weet; dan sluit je heel wat virussen alvast uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 06-02-2005 15:31 ]

• melly
achteraf altijd makkelijk praten ;)
dit was ook een 1 malige aktie...je leert er zeker van
Pagina: 1