Toon posts:

Ftp wil geen dvd resumen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik gebruik al jaren bulletproof ftp om bij anderen bestanden van servers te halen.... tot zover nooit geen problemen gehad alleen nu ik meer dvds ga downloaden en games van een 4 gig kan ik niet resumen met kleine bestanden zoals mp 3 kan ik wel voor die optie kiezen maar met grotere bestanden niet weet iemand waar dit aan kan liggen ??

Gr Boris

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Welk filesystem gebruik je (fat32/ntfs)?
Verder mag je ook best wat meer info geven (Welk OS en welke updates, virusscanner enz.).

Fat32 ondersteunt nl. maar bestanden tot 4GB, als je daar boven komt dan gaat het mis. Als je 2000/XP/2003 draait met als filesystem Fat32, converteer de partitie waarop je je downloads plaatst dan naar ntfs. (Dat doe je dmv start,uitvoeren, cmd. In de dos-box typ je dan in convert x: /fs:ntfs (en ipv de x vul je de driveletter in welke geconverteerd moet worden).)

[ Voor 59% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-02-2005 10:21 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt tot zover ik zal wat toelichting geven :

ik draai win xp pro met sp2
3 mhz 2x 200 gig allebei ntfs....
heb de firewall van windows draaien
als virusscanner gebruik norton 2005
ik heb van de week me hele sysyteem opnieuw opgezet maar dat heeft ook niks mogen baten....

heel raar allemaal ik hoop dat je me wat kan helpen

gr ronald

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:32:
Bedankt tot zover ik zal wat toelichting geven :

ik draai win xp pro met sp2
3 mhz 2x 200 gig allebei ntfs....
heb de firewall van windows draaien
als virusscanner gebruik norton 2005
ik heb van de week me hele sysyteem opnieuw opgezet maar dat heeft ook niks mogen baten....

heel raar allemaal ik hoop dat je me wat kan helpen

gr ronald
Ik denk dat er in de ftp client of de ftp server die je gebruikt nog met 4 byte dwords gewerkt wordt om het aantal bytes in het bestand op te slaan. Als dat getal over de ongeveer 4.5 miljard heengaat loopt dat dus mis (bugje).

Probeer te achterhalen of het in je client of in de server zit en kijk of je een alternatief zonder bug kunt vinden...

Verwijderd

Topicstarter
hhmmmm ben alweer wat verder.............. toen jij het over de schijven had heb ik me download map eens op een andere hd gezet... ook ntfs nu probeer ik te resume en wil het wel.... heel raar ik zie niks anders aan de harde schijf ik ga nu de schijf leeg maken en opnieuw formateren misschien zit er toch iets niet lekker....... als ik bij eigenschappen kijk staan ze allebei op ntfs

de schijf waar het wel goed op gaat is alleen 120 gig en waar het fout op gaat is 200 gig zou het daar aan kunnen liggen ????

Gr ronald.....

p.s. zo komen we er wel JOVEL !!!

Verwijderd

Topicstarter
ben er achter bedankt................. me d schijf stond als primair en me e schijf al logical denk dat et daar in zat.................

Gr Boris ©

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heel vreemd. Ik zou voor de zekerheid even naar de schijf zelf kijken, in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers staan geloof ik wat tools om te kijken of je harde schijf fysiek OK is, kijk daar voor de zekerheid even naar.

offtopic:
Welkom op GoT :Y)

Trouwens is steeds groeten niet nodig hoor, daar is je nicikname al voor. Je groet in een gesprek ook niet steeds opnieuw wanneer je iets zegt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb de schijf gecheckt met een wd tool............. niks kunnen vinden....

bedankt any way !!!
Pagina: 1