Toon posts:

[Photoshop] pen tool?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik ben sinds kort wat actiever bezig in PS en ben voor een bepaald projectje nu aan het proberen om tekst te laten eindigen in een duivelstaart, zo'n stripboek achtig iets. Ik ben al bezig met de 'pen tool' omdat me dat het makkelijkst lijkt, maar ik ben er nog neit echt bedreven in. Wat ik momenteel probeer is om binnen een pad twee lijnen evenwijdig te laten lopen en die opvullend geeft dat dus de originele staart, aan het eind een 'hartvorm' et voila: een duivelstaart...

Echterrr... Ik krijg die lijnen met geen mogelijkheid evenwijdig. Nu begreep ik dat er ook een mogelijkheid bestaat om de pen dikkere lijnen te laten trekken waardoor je dus maar simpelweg een vloeiende lijn hoeft te trekken en je dus geen zorgen hoeft te maken en te kloten om die lijnen evenwijdig te krijgen. Weet iemand hoe dit moet?

Of heeft misschien iemand nog andere tips om bovenstaande eenvoudiger uit te voeren?

Dank!

Trachemys

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
[google=pen tool tutorial] :?

Denk dat je daar een aardig eind mee komt...

[ Voor 3% gewijzigd door Johny58 op 05-02-2005 00:42 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
Eenvoudiger? Illustrator gebruiken, en als je die niet hebt gewoon even de trial downloaden. Anders kun je het volgens mij wel doen met een kaligrafeerpen-achtige brush.

Toch?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 23:38
Ik vind dat ^ ook :)

/basic

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.