Toon posts:

configuratie download pc ?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik wil een 2e pc gaan kopen speciaal voor het downloaden / uploaden en vooral Rarren, Parren Zippen, Unzippen en natuurlijk branden. (Het liefst wil ik meerdere dingen tegelijk doen)

Nu is mijn vraag :?
Waar moet ik op letten bij het samestellen van een nieuwe pc en welke onderdelen raden jullie _/-\o_ mij aan?

B.v.d. :*)
Roadrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
snelle hd en een zeer grote hd in raid denk ik! een goeie internet verbinding een een goedkope chip sempron ofzo en 512 mb ddr... het gaat denk ik vooral om de schijf grote en de snelheid daar van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo roadrunner, welkom op GoT. ;)

Hier op GoT is het de bedoeling je eerste te oriënteren, voordat je vragen gaat stellen. We willen graag dat je dus zelf op onderzoek uit gaat. In dit geval is je vraag eenvoudig te antwoorden door jezelf; op een downloadPC, waar leg jij dan de nadruk op? Wat kan het unzippen en het rarren versnellen? (een sterkere CPU of een leukere raid setup?). Je zou al simpelweg je task manager in de gaten kunnen houden bij het rarren, om te zien of dit veel werk levert voor de CPU. :)

In de FAQ staan nog meer richtlijnen over topicstarts. Bij de registratie heb je aangegeven dat je deze hebt gelezen, maar ik vind er weinig van terug. Neme deze nog eens aandachtig door.

Dit topic is gesloten.