Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag heb ik een mp3 speler gekocht namelijk de Philips GoGear 2GB.
Heb hem sinds 5 uur aanstaan en nu wou ik van nummer wisselen bleef hij vast hangen. Nu brand steeds gewoon het philips logo.
Wat kan ik doen om het weer aan de praat te krijgen :S

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58
Batterij eruit halen er weer opnieuw erin stoppen?
Handleiding opzoeken hoe je een harde reset kunt doen?

Verwijderd

Topicstarter
batterij kan ik er niet uithalen, en hdd reset heb ik ook al gehad, nu blijf ik alleen een wit scherm krijgen

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Je moet:

Middag eten
Ff relaxen
Vervolgens in de auto stappen terug rijden naar de zaak waar die vandaan komt en hem inruilen voor een nieuwe? ;)

Verwijderd

Topicstarter
OK hem heb weer aan de praat gekregen dus denk niet dat ik hem ga omruilen. Als hij bijvoorbeeld weer de volgende keer het niet doet dan doe ik het natuurlijk wel.

Topic Close please

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:11

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:24:
OK hem heb weer aan de praat gekregen dus denk niet dat ik hem ga omruilen. Als hij bijvoorbeeld weer de volgende keer het niet doet dan doe ik het natuurlijk wel.

Topic Close please
topic mag van mij wel open blijven hoor.. Zou je voor de mensen die met een soortgelijk probleem zitten, de mogelijke oplossing willen posten?? dan kunnen ze evt. de search gebruiken :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
OK, in het boekje stond netstroom op het toestel zetten, dus heb dat gedaan en toen hdd reset met het knopje Afbeeldingslocatie: http://www.kb.philips.com/SRVS/Data/KKB_CE_Global_AUDIO/KnowledgeBases/HDD_Audio_Jukebox/attach/UpKey.gif toen ging het philips logo weg maar brande nog wel het licht, dan haal je de netstroom eruit en start hem op met de gewone power button
Pagina: 1