Toon posts:

Error Adobe Encore DVD 1.5 bij branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sta op het punt om door te draaien! Krijg al de hele avond de volgende error in Adobe Encore DVD 1.5:

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.8/~jobke/divers/encore.jpg

Hij stopt elke keer op hetzelfde punt.

De volgende dingen heb ik geprobeerd:

-nieuwe firmware voor mn NEC ND_2500A
-encore opnieuw geinstalleerd
-encore updates geinstalleerd
-xp update

Meer eventuele "oplossingen" kan ik niet bedenken!
Ik hoop iemand van jullie wel!

gr. Job

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 20:18 ]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Als je eens een image maakt van je DVD die je wilt branden en hem daarna met Nero eens brandt, misschien helpt het.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
das iig een erg goeie tip waar ik zelf nog niet was opgekomen! bedankt daarvoor.
Ik ben nu een dvd aan het kopieren met nero om te kijken of het niet aan de brander lag, niet dus. Deze brand uitstekend!

edit. geen probleem bij het maken van een image. Nu hopen dat hij wel brand via Nero
edit: thanx vleppyniles tis gelukt! maarrr ik zou toch heel graag van de bovenstaande af willen dus als iemand daar een oplossing voor weet, laat horen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 23:37 ]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Blij dat ik je kon helpen. Op de volgende site schijnen ze het antwoord te geven:

http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=66989

Ze zeggen daar dat je met dit tooltje moet kijken welke ASPI-drivers je hebt.

Vervolgens moet je alle ASPI-drivers verwijderen en ForceASPI installeren. Hier te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door vleppyniles op 05-02-2005 17:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
vleppyniles top dat je nog gezocht hebt voor mn probleem. Ik heb alles gedaan volgens die site maar nog krijg ik die foutmelding. Ik heb ook een andere foutcode dan die kerel in dat forum misschien dat dat ermee te maken heeft.