Jup, en we eindigen dronken in de bier brouwerijl.d._ schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:49:
wat ik wel begrijp uit leon1e mail is dat hij een sloep wil huren met kaptain.
dus we kunnen gaan en staan waar we willen euh .. varen.
hmm gaan war varen .. weer eens wat nieuws
* l.d._ neem laptop mee met wlan kaart
als het zeker is dat ik kan btw :\
Ik moet me helaas afmelden. Zaterdag 14 mei zit ik in Denemarken, dus kan ik niet aanwezig zijn in Utrecht.
Aan de andere kant is Denemarken ook wel weer
Helaas kan ik door omstandigheden ook niet komen...
ik heb jullie dan maar even op "N" gezet @ meeting lijstje, wel jammer, volgende keer beter 
[ Voor 28% gewijzigd door Erkens op 05-05-2005 11:45 ]
Jup, helaas! Ik had het wel leuk gevonden om jullie (weer) eens te spreken
Ik sta niet negatief tegenover een origineel idee en hoewel een boottocht niet mijn eerste keus zou zijn lijkt het me evenwel leuk om te doen
De kosten lijken redelijk mee te vallen; probleem is echter dat niet iedereen die zich heeft aangemeld zal komen en de kosten dus hoger zullen uitvallen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Dat wilde ik tegen Leon zeggen maar hij had nóg een goede dag vandaag, die wilde ik nóg niet verpesten. Ik ga nu Wageningen in, dus je hebt nog tot vanavond een goede dag LeonSpider.007 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:13:
Ik sta niet negatief tegenover een origineel idee en hoewel een boottocht niet mijn eerste keus zou zijn lijkt het me evenwel leuk om te doenDe kosten lijken redelijk mee te vallen; probleem is echter dat niet iedereen die zich heeft aangemeld zal komen en de kosten dus hoger zullen uitvallen.
Wegens persoonlijk gezeik hiero.. heb ikook niet erg veel zin meer in een meeting dus ga denk ik ook niet mee. Sorry
Lekker zijn is een gave :)
wel een vreemde reden, helemaal omdat [Airwolf] zich niet eens had aangemeld?lordspacie schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:30:
Wegens persoonlijk gezeik hiero.. heb ikook niet erg veel zin meer in een meeting dus ga denk ik ook niet mee. Sorry
niet gezeik in het topic maar prive gezeik.
Ik ben helaas ook niet aanwezig, m'n giro-account is het er niet mee eens dat ik langs kom.
(Ontslag, wacht al 1 1/2 maand op een betaling van ex-werkgever, nog geen WW uitkering, en genoeg rekeningen te betalen.
)
Of iemand moet me zo missen dat hij/zij(?) mij een treinkaartje wil sponsoren.
(Ontslag, wacht al 1 1/2 maand op een betaling van ex-werkgever, nog geen WW uitkering, en genoeg rekeningen te betalen.
Of iemand moet me zo missen dat hij/zij(?) mij een treinkaartje wil sponsoren.
[ Voor 28% gewijzigd door r0b op 05-05-2005 22:12 ]
* alt-92 geen mail gezien?leon1e schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:16:
Voor de mensen die geen e-mail lezen:
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het is naar dit adres gegaan: (alt-92 (aapennogiets) ookophet (dot) net), zo stond hij in de db van Erkens.
ah, * Erkens dacht aan het woordje "hiero" dat je dit topic bedoeldelordspacie schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:22:
niet gezeik in het topic maar prive gezeik.
edit:
lijstje bijgewerkt, nu nog maar 16 over...
[ Voor 16% gewijzigd door Erkens op 05-05-2005 22:49 ]
Excuses.Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:44:
[...]
edit:
Had graag een pilsje willen drinken met Erkje.
Erkje had bij het begin al afgezegt, en daarnaast had hij toch geen alcohol mogen drinken van mijr0b schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:00:
[...]
Excuses.
Had graag een pilsje willen drinken met Erkje.
G33rt schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:33:
Helaas kan ik door omstandigheden ook niet komen...
(Idem de rest trouwens). Volgende keer wel komen hoor
offtopic:
AZ
AZ
edit:
Nee ik kom wel.
van de andere afzeggers
Nee ik kom wel.
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 06-05-2005 00:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
idem slaat op dat jij ook niet komt, of 4 maalF_J_K schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:54:
[...]
(Idem de rest trouwens). Volgende keer wel komen hoor
offtopic:
AZ
Zoals het er nu naar uitziet ga ik 14 mei ook niet redden 
Familieomstandigheden...
* aReaRe niet in de mood voor verdere uitleg ....
Familieomstandigheden...
* aReaRe niet in de mood voor verdere uitleg ....
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
leon1e?
dat meen je niet?
Zullen we dan maar een andere datum prikken gezien de hoeveelheid afmeldingen
dat meen je niet?
Zullen we dan maar een andere datum prikken gezien de hoeveelheid afmeldingen
Verwijderd
Damn dit meen je niet
We kunnen het verzetten, aan de andere kant hebben we 14 aanmeldingen over op het moment + een aantal last-minutes die je toch wel krijgt over het algemeen. De activiteiten zullen dan wel anders ingedeeld moeten worden.
Als het doorgaat stem ik voor 14:00 Utrecht CS
15:00 beginnen met een potje bowlen (2 uurtjes?)
tegen 18:00 Steakhouse
en dan vanaf een uurtje of 20:00 poolen / lasergamen in onze vaste tent.
Met 14 man worden mij de kosten van de boottocht toch nét wat te gortig
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 11:19 ]
Wat mij betreft een prima idee!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:19:
[...]
Damn dit meen je nietZonde...
We kunnen het verzetten, aan de andere kant hebben we 14 aanmeldingen over op het moment + een aantal last-minutes die je toch wel krijgt over het algemeen. De activiteiten zullen dan wel anders ingedeeld moeten worden.
Als het doorgaat stem ik voor 14:00 Utrecht CS
15:00 beginnen met een potje bowlen (2 uurtjes?)
tegen 18:00 Steakhouse
en dan vanaf een uurtje of 20:00 poolen / lasergamen in onze vaste tent.
Met 14 man worden mij de kosten van de boottocht toch nét wat te gortigEn je bent zo wat minder afhankelijk van het aantal mensen wat komt
Ben nooit eerder geweest naar een meeting, maar ben ook niet echt van plan om 50+ euro uit te geven op zo'n dag.
Tuurlijk kom ik wel 
De boot maar laten zinken dan, en nog even een bowling baan reserveren?
gelukkig maar, anders waren we je komen halen hoor!
mja, zielig voor de eigenaar van die bootDe boot maar laten zinken dan, en nog even een bowling baan reserveren?
maar bowling is ook goed
Verwijderd
Wil je zo'n grappen aub niet maken? Nu moest ik ook bijna afhaken omdat jij niet kwamleon1e schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:04:
Tuurlijk kom ik wel
* alt-92 floods tube 1 and 2
Firing solution laid in
Fire fish 1 and 2
Firing solution laid in
Fire fish 1 and 2
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Fire in the hole!!!111BackSlash32 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:49:
/me floods tube 1 and 2
Firing solution laid in
Fire fish 1 and 2
Maar bowlen goed
welja dat komt helemaal goed 
nog maar 6 dagen
nog maar 6 dagen
Verwijderd
We hebben trouwens bij deze drie liefhebbers voor de vodka - fristi behandeling 
Terr en ik voor niet nader te noemen redenen en sfj omdat tie de een of andere meeting mistte
Terr en ik voor niet nader te noemen redenen en sfj omdat tie de een of andere meeting mistte
Hopelijk gaat het ons beter bevallen dan de underscore-brotjhers F_J_K en _the_crow_ de vorige keer 

Ik moet rijden, en mischien kom ik wel helemaal nietVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:54:
[...]
mjah nja dan doe jij toch ook weer gezellig mee?
Niet bepaald lekker maar ik speelde wel seen beetje toneel hoor
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 08-05-2005 23:53 . Reden: O-) :+ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar ik hoop dat sanfranjake en Terr die wodka/fristi lustenF_J_K schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:24:
[...]
Niet bepaald lekker maar ik speelde wel s een beetje toneel hoor
En voor sanfranjake: het verzamelen begint om 10:00 op Utrecht CS
Kan je een paar uur uitslapen en ben je alsnog op tijd
offtopic:
F_J_K typfoutje in je quote verbeterd
F_J_K typfoutje in je quote verbeterd
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Dus ik mag gewoon over me nek heen gaan? En bedanktRiemer schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:49:
[...]
Maar ik hoop dat sanfranjake en Terr die wodka/fristi lusten
Wie ben jij dan?Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:51:Dus ik mag gewoon over me nek heen gaan? En bedankt![]()
zeg "heren" kan het even ontopic 
Ik zag zojuist dat ik momenteel onvoldoende saldo heb
nu maar hopen dat het voor zaterdag overgeschreven is
Ik zag zojuist dat ik momenteel onvoldoende saldo heb
Dus wat is de definitieve planning?
Kom met de auto, 2-zitter of 6-zitter hangt er nog beetje vanaf, dus als mensen mee willen rijden..
Kom met de auto, 2-zitter of 6-zitter hangt er nog beetje vanaf, dus als mensen mee willen rijden..
And pigs fly....F_J_K schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:24:
Niet bepaald lekker maar ik speelde wel seen beetje toneel hoor
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Mailtje van leon1eWil jij de meeting verder regelen, ik ben er Zaterdag def. niet. Nynke trouwens ook niet, die moet werken..
Dank u
Bij deze ga ik dus het een en ander regelen, hoelang willen we bowlen? Twee uurtjes doen vanaf 15:00, dan kunnen we rustig richting de steakhouse gaan lopen
Graag even snel vermelden of je het er zo ongeveer mee eens bent, dan ga ik morgen de reserveringen plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 22:19 ]
Eensch. Ik bowl trouwens niet, ik ga wel toekijken en een biertje nuttigen 
En jammer van leon1e
En jammer van leon1e
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 09-05-2005 22:31 ]
Verwijderd
Oke twee banen dus, oftewel €110,- totaal gedeeld door het aantal spelers zal op een kleine €10,- de man ongeveer neerkomen ex drank 
Het eten raam ik op een €20,- - €25,- pp afhankelijk van wat er gezopen wordt, en het poolen zal ook een €10,- pp ofzo kosten, en het poolen meegerekend...
Ik hou het qua schatting op een €40,- tot €50,- afhankelijk van de zuiperds onder ons
Het eten raam ik op een €20,- - €25,- pp afhankelijk van wat er gezopen wordt, en het poolen zal ook een €10,- pp ofzo kosten, en het poolen meegerekend...
Ik hou het qua schatting op een €40,- tot €50,- afhankelijk van de zuiperds onder ons
Ik kan Zaterdag helaas ook niet, sorry
Verwijderd
jammer jammer jammer
Misschien ook handig om dan ook even te vermelden uit welke richting je komtchimo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:16:
Dus wat is de definitieve planning?
Jammer dat jullie niet kunnen komen 
neotje, bowlen wil ik misschien nog wel aan meedoen, maar poolen echt niet, en aangezien ik niet veel drink, iig niks anders dan een paar cola'tjes vallen de kosten voor mij wel mee
neotje, bowlen wil ik misschien nog wel aan meedoen, maar poolen echt niet, en aangezien ik niet veel drink, iig niks anders dan een paar cola'tjes vallen de kosten voor mij wel mee
offtopic:
Wil de persoon die een html "bug" had gevonden in mijn script daar voortaan gewoon een melding van maken ipv meteen die zooi maar te vernielen/slopen
IP adres is iig doorgestuurd richting t.net
Wil de persoon die een html "bug" had gevonden in mijn script daar voortaan gewoon een melding van maken ipv meteen die zooi maar te vernielen/slopen
IP adres is iig doorgestuurd richting t.net
Verwijderd
Zowww de reserveringen staan
Het programma:
14.00 Verzamelen bij de vlag op Utrecht CS
15.00 - 17.00 Bowlen bij Bison Bowling aan de Mariaplaats
17.00 staan de tafels klaar bij Steakhouse, om 18.00 tot 20.00 afgesproken
20.30 - 22.30 Pooltafels gereserveerd bij de Laser Quest
Ik zal ook nog een massamail versturen straks als ik thuis ben
Ik hem 'm niet gekregenVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:34:
Zowww de reserveringen staanHet programma:
* Erkens aait sfj
je bent niet de enige hoor
voor iedereen die zijn spamfilter insteld dat die mailtjes met zonder subject meteen weggooit:Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:09:
Damned, ik wíst dat ik wat vergeten was. Tjah, druk druk druk druk druk
als je het mailtje niet hebt gehad en je toch dolgraag neo's 06 nummer wilt hebben, ga dan even naar #netwerken of mail neoHallo mensen,
Bij deze even de herinnering dat zaterdag de NT/WOS/SA meeting isHet programma:
14.00 verzamelen Utrecht CS bij het vlaggetje
15.00 tot 17.00 bowlen op de mariaplaats
18.00 tot 20.00 Etenstijd in de SteakHouse
20.30 tot 22.30 pooltime in de Laser Quest
22.30+ barhangen voor de liefhebbers
Ik hoop jullie allemaal zaterdag te zien en dat we er een gezellige dag van maken. Mocht er iets zijn, je bent ons kwijt of je bent om 16.00 nog in Den Haag, bel me even op 06-knip. Als je later komt, _bel mij dan even ik heb nog geen abonnement_. Ik heb dus niet veel beltegoed om achter iedereen aan te bellen.
Groeten,
neographikal
Verwijderd
10 minuten grofweg
En bij deze is het een A61meeting geworden dankzij mijn slaperige kop
Vul ik een keer wel een subject in, is het nog het verkeerde ook
En bij deze is het een A61meeting geworden dankzij mijn slaperige kop
mooiVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:43:
10 minuten grofweg
En bij deze is het een A61meeting geworden dankzij mijn slaperige kopVul ik een keer wel een subject in, is het nog het verkeerde ook
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:43:
10 minuten grofweg
En bij deze is het een A61meeting geworden dankzij mijn slaperige kopVul ik een keer wel een subject in, is het nog het verkeerde ook
Dordrecht, A27 richting Utrecht (vanauit Gorinchem).sanfranjake schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:04:
[...]
Misschien ook handig om dan ook even te vermelden uit welke richting je komt
Verwijderd
Maak er maar 15 minuten van hoor 
Overigens weet ik nog niet wanneer ik er precies ben. Om de kosten wat te drukken zal ik niet meedoen aan alle onderdelen
Overigens weet ik nog niet wanneer ik er precies ben. Om de kosten wat te drukken zal ik niet meedoen aan alle onderdelen
Heel ms dat ik toch nog kom , maar weet nog niet
dus wacht maar niet op me
Verwijderd
En nog een aanmelding \o/HunterPro schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:55:
als ik geld heb voor een kaartje kom ik ook ff buurten
/me vanuit de Haagsche Hoge School
raar "meestal" zijn er vlak voor een meeting alleen maar afmeldingen
Verwijderd
Hey kerel, wij komen ook uit Den Haag en sfj ook. Samen reizen?HunterPro schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:55:
als ik geld heb voor een kaartje kom ik ook ff buurten
Wij pakken de trein van 13:08 vanaf Den Haag Centraal
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 19:01 ]
* Zwelgje meldt zich ook afsanfranjake schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:05:
* sanfranjake spanks leon1e en elevator met prikkeldraad
waarom komen jullie niet
vergeten
A wise man's life is based around fuck you
\o/ dan zie ik jullie beiden @ Den Haag Centraal vanmiddagVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:39:
Woei en we hebben een lastminute, Chipje komt ook \o/
Hmm; wacht ook maar niet op mij; ik hoop wel gewoon te komen maar weet het niet helemaal zeker meer. Ik bel sfj wel mocht ik later komen en willen weten waar jullie zijn
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ik woon in enschede tegenwoordig mallootVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:28:
[...]
Hey kerel, wij komen ook uit Den Haag en sfj ook. Samen reizen?
Wij pakken de trein van 13:08 vanaf Den Haag Centraal
en ik moet afzeggen, moet zometeen werken
Have Fun, en pas op met die brutale niet slimme obers in Utrecht
.
SFJ kennende heeft dat weinig nut voor 1230Spider.007 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 08:52:
Ik bel sfj wel mocht ik later komen en willen weten waar jullie zijn
Veel plezier allen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hier een laatste moment afzegging 
Ziekte sucks. In ieder geval veel plezier!
raar, normaal gesproken wordt je ziek _na_ een meeting, niet er vlak voorF_J_K schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:53:
Verwijderd
Jammer jammer jammer, en ook jammer van Erik natuurlijkF_J_K schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:53:
* Erkens gaat nu richting het station 
rond 13:47uur zou ik @ Utrecht moeten zijn
* Korakal ook net wakker. Zo maar eens even douchen en spullen pakken enzo 
Ik hoef pas over ruim een uur weg
Ik hoef pas over ruim een uur weg
Verwijderd
Wij staan er ook om die tijdErkens schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:03:
* Erkens gaat nu richting het station
* alt-92 gaat het bowlen niet halen 
Gecrashte DC van een klant dus ik ben nog even bezig vrees ik.
Ik ga proberen het Steakhouse te halen.
[update]
14:30
gelukkig was er een goeie full backup van donderdag aanwezig; de huidige install is alleen niet meer te redden.
reinstall net gedaan, nu restoren van tape + ntdsutil geklooi om AD weer terug te zetten
Gecrashte DC van een klant dus ik ben nog even bezig vrees ik.
Ik ga proberen het Steakhouse te halen.
[update]
14:30
gelukkig was er een goeie full backup van donderdag aanwezig; de huidige install is alleen niet meer te redden.
reinstall net gedaan, nu restoren van tape + ntdsutil geklooi om AD weer terug te zetten
[ Voor 44% gewijzigd door alt-92 op 14-05-2005 14:31 ]
Waar blijven de foto's ?
Er zijn toch wel camera's mee
Er zijn toch wel camera's mee
* alt-92 is weer terug van kutklus.
De boel loopt weer zoals het hoort maar ik heb een barstende koppijn van die kut-airco.
---
Verwijderd
/me net terug van meeting 
Nog even zitten afpilsen in café Hoerenplein en Leon, Mark, Nynke en Sander zitten nu in de Auto richting Amersfoort, Arnhem en Ruurlo
Nog even zitten afpilsen in café Hoerenplein en Leon, Mark, Nynke en Sander zitten nu in de Auto richting Amersfoort, Arnhem en Ruurlo
en ook weer terug \o/
ik ga ff de foto's van de imagetank plukken
ik ga ff de foto's van de imagetank plukken
\o/ ook al weer anderhalf uur thuis \o/
En ook weer terug, toch nog wel gezellig de laatste uurtjes
.
Zo, ben ook weer beetje ontbraque-t.

Was zeker gezellig en natuurlijk voor herhaling vatbaar.
Verder is Erkens natuurlijk de poolmaster van gisteravond.
Was zeker gezellig en natuurlijk voor herhaling vatbaar.
Verder is Erkens natuurlijk de poolmaster van gisteravond.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Cafe not found
denk dat je
bedoeldHeerenplein Cafe Restaurant
Lucasbolwerk 1
3512EG Utrecht
Tel:030-2317571
/me riemer is soms wel bijdehand
[ Voor 17% gewijzigd door aReaRe op 15-05-2005 12:28 ]
Het café heeft deze bijnaam te danken aan de bezoeksters volgens JebbeRiemer schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:03:
[...]
Cafe not found
denk dat je
[...]
bedoeld
/me riemer is soms wel bijdehand
die plakt aan alle kanten, zometeen maar eens in de wasmachine flikkeren 
idem voor m'n fototas
idem voor m'n fototas
Dit topic is gesloten.
![]()