Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Meer knopjes in posthistory

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Momenteel zijn vanuit de find/poster/.../messages de 'Homepage' en 'diff' buttons zichtbaar.

Zou het mogelijk zijn om hier de quote, edit en delete button bij te zetten? Deze zijn nog weleens handig als je grote hoeveelheden spam moet opruimen van een user :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

_o_ Spider.007 for President _o_

Zou een welkome aanvulling zijn ja ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Die acties zijn in die templates niet beschikbaar vanuit React...

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Maar de diff button staat er toch ook? Als die controle beschikbaar is moet de delete en edit actie dat toch ook zijn? Of moet je dan die url (weer) handmatig construeren? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

mmz ja, dat is vreemd. Ik zal het nog eens testen. URL handmatig construeren kan wel, alleen is er dan geen rechtencheck meer en ziet iedereen die buttons - dat is natuurlijk niet de bedoeling ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Uiteraard is dat niet handig; ik meende dat je met acties de actieURL's bedoelde; maar ik begrijp dat je de actieFilters bedoelt (als in de rechtencheck). Aangezien de diff-button er staat lijkt het me dat de filteractie reeds wordt uitgevoert en dus ook bruikbaar moet zijn voor additionele buttons :)

---

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de acties ingebakken, alleen wordt bijvoorbeeld de delete actie niet zichtbaar omdat - zoals ik al vermoedde - de delete actie-URL niet gevuld wordt. Dat is dus een dingetje waar Parse naar zou moeten kijken :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nou Spin; zit het er al in? :P

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik ben bang dat het er niet in gaat komen; ik kan de rechten namelijk niet bepalen :) Ik ben bang dat als we dit @GoT graag willen dat je dan met een lelijke workaround moet gaan werken; dus zoiets van 'heb je een moderator-status' dan zie je de delete button oid.

---

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:57:
Ik ben bang dat het er niet in gaat komen; ik kan de rechten namelijk niet bepalen :) Ik ben bang dat als we dit @GoT graag willen dat je dan met een lelijke workaround moet gaan werken; dus zoiets van 'heb je een moderator-status' dan zie je de delete button oid.
Dat zou dan per bericht moeten, en ik ben bang dat dat een beetje heavy gaat worden.
wmb is het dus 'jammer maar helaas'.. ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:58:
[...]

Dat zou dan per bericht moeten, en ik ben bang dat dat een beetje heavy gaat worden.
wmb is het dus 'jammer maar helaas'.. ;)
Dat kan wel en zou ook nog enigsinds te doen zijn; alleen wordt dat enorm dubbelop met bestaande code die dat eigenlijk zou moeten doen :) Wmb dus idd een no-go maar een leuke om in het achterhoofd te houden voor React2

---

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:29:
[...]

Dat kan wel en zou ook nog enigsinds te doen zijn; alleen wordt dat enorm dubbelop met bestaande code die dat eigenlijk zou moeten doen :) Wmb dus idd een no-go maar een leuke om in het achterhoofd te houden voor React2
Dat 'heavy' komt dan inderdaad door het dubbelop gedoe ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.