Sinds vandaag het volgende probleem:
het laden van levels in games (o.a. HL2 en NFS:U2) gaat zéér traag, en dan bedoel ik zo'n 4 of 5x zo traag. Verder ingame werkt alles wél naar behoren, dus het is niet de processor of videokaart. Opnieuw opstarten werkt niet, dat heb ik uiteraard geprobeerd. Ook lijkt in Windows alles wél goed te werken, maar het opstarten van Windows zelf duurde ook heel lang. Het lijkt wel alsof de HDD heel langzaam is geworden. Kan dit?
Zelf zat ik te denken dat het misschien ook het geheugen kan zijn? Of het geheugen van de videokaart?
Enig idee iemand?
Specs:
AMD Athlon XP 2400
2x256Mb DDR 400 Mhz
Asus A7NX-X mobo
Hercules ATi Radeon AIW 9800SE 128Mb
2x Maxtor 160Gb 7200rpm HDD ATA133
Soundblaster Audigy Player
1x Pioneer DVD-rom
1x NEC 3520 DVD-writer
Chieftec kast
Chieftec voeding 360W
het laden van levels in games (o.a. HL2 en NFS:U2) gaat zéér traag, en dan bedoel ik zo'n 4 of 5x zo traag. Verder ingame werkt alles wél naar behoren, dus het is niet de processor of videokaart. Opnieuw opstarten werkt niet, dat heb ik uiteraard geprobeerd. Ook lijkt in Windows alles wél goed te werken, maar het opstarten van Windows zelf duurde ook heel lang. Het lijkt wel alsof de HDD heel langzaam is geworden. Kan dit?
Zelf zat ik te denken dat het misschien ook het geheugen kan zijn? Of het geheugen van de videokaart?
Enig idee iemand?
Specs:
AMD Athlon XP 2400
2x256Mb DDR 400 Mhz
Asus A7NX-X mobo
Hercules ATi Radeon AIW 9800SE 128Mb
2x Maxtor 160Gb 7200rpm HDD ATA133
Soundblaster Audigy Player
1x Pioneer DVD-rom
1x NEC 3520 DVD-writer
Chieftec kast
Chieftec voeding 360W