Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[kaspersky] reboot bij internetconnectie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik wordt helemaal gek van Norton en ben op zoek gegaan naar een andere virusscanner. nu leek kaspersky mij wel een goede en heb deze voledig geinstaleerd. Alles ging zoals het hoorde alleen zodra ik internet connectie aanmaak reboot mijn pc spontaan. Ik heb dit al vaker gehad, maar heb nergens kunnen vinden waardoor het kan komen.

http://www.broadbandrepor...81048~mode=flat~days=9999
ik heb net hier iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar ik kan er niet zo wijs uit worden.

help...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 20:59 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hmm ziet er aardig duidelijk uit lijkt me:
hat is a pretty common problem, I had it myself. When you remove Norton AV with the standard Add/Remove programs it leaves a lot of stuff behind that slows you down, and sometimes leaves an hook for scanning scripts that points nowhere, disabling your computer.

There are some links in here for getting an additional uninstall utility from Symantec to clean out the NAV.

»Why won't my new anti-virus package work right?
Het is nog compleet met instructies en al. Stel eerst windows eens in dat ie bij een fatale fout niet meteen in de reboot gaat. Op die manier kom je misschien aan een foutmelding waarmee je verder komt.

Zoek eens naar een goede Norton-cleaner om Norton er helemaal af te halen. Waarschijnlijk is daar nog wat blijven staan. Zie ook http://www.symantec.com/search/

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
hmm.

ik heb die regcleaner van NAV 2005 er overheen gegooit en nu reboot hij niet meer bij het starten van een internetverbinding. hopen dat hij dit nu ook vol blijft houden zo.

bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
nu is het weer terug.

ik snap er egt helemaal niks meer van. waarom kan ik alles probleemloos instaleren bahalve kaspersky. kan het misschien met een ander programma een conflict geven? en waarom reboot hij alleen bij het maken van een internetverbinding.

help.. :'(

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
je moet van de site van symantec de cleaner downloaden die alles van norton av er af mieterd dus niet een regcleaner draaien maar de uninstaller/cleaner die symantec zelf op hun site heeft staan.
daarna moet je even kaspersky de-installeren en opnieuw installeren en kijken of dat helpt

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Over welk OS en welke versie svan NAV en KAV hebben we het hier? Vrij relevant :+

Als NTx: lees Windows Operated Systems - FAQ

Wat staat er in je event log over? Schakel dat eerst even uit en geef dan aan welke STOP code je krijgt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

lordgandalf schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:42:
je moet van de site van symantec de cleaner downloaden die alles van norton av er af mieterd dus niet een regcleaner draaien maar de uninstaller/cleaner die symantec zelf op hun site heeft staan.
daarna moet je even kaspersky de-installeren en opnieuw installeren en kijken of dat helpt
Dat is inderdaad wat ook bij symantec staat en zelfs op het forum die ts in de startpost heeft geplakt. Heb je al eens een schone installatie gemaakt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
die regcleaner komt van symantec. ik kan verder nergens een tool vinden. Dus dat lijkt me een schone instalatie of heb ik het mis?. verder waar staan die loggegevens?

uhm de versies zijn van beide de laatste.
kaspersky: 5.0.227 personal

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 13:16 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lees [rml]F_J_K in "[ kaspersky] reboot bij internetconnectie"[/rml] nog eens over rebootzooi in de WOS FAQ ;) Log:
quote: F1
Using Event Viewer
Event Viewer maintains logs about program, security, and system events on your computer. You can use Event Viewer to view and manage the event logs, gather information about hardware and software problems, and monitor Windows security events.

Open Event Viewer.

Notes

To open Event Viewer, click Start, point to Settings, and then click Control Panel. Double-click Administrative Tools, and then double-click Event Viewer.
For information about using Event Viewer, in Event Viewer, on the Action menu, click Help.
For more information, click Related Topics.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok het is gelukt met de event viewer en dat geeft deze informatie:
De kavsvc-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen:
Klick
Klif
Klin
Klmc
Foutcode; 10000050, parameter1: b1c5ec2f, parameter2: 00000001, parameter3: 812f8030, parameter4: 00000000.

Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: 8133b038, parameter3: f2b41454, parameter4: 00000000.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 13:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
die opstartstuurprogramma's hebben met kaspersky te maken:
Driver : Klif
Description : spuper-ptor
Version : 6.12
Company : Kaspersky Labs

Driver : Klmc
Description : Kaspersky Anti-Virus Mail Checker Proxy
Version : 5.0.121.1

Driver : Klick
Description : Kaspersky Kaspersky Anti-Hacker NDIS Interceptor
Version : ???

Driver : Klin
Description : ??? (maar hij staat in een bepaalde database van kaspersky)
Version : ???
wat nu....

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb er nog een format overheen gegooit en als allereerste kaspersky eropgegooit en daarna gewoon weer de rest, maar ik zit nu al 2 dagen zonder problemen.

ik zal dus nooit precies weten waar het aan lag, maar het probleem is gelukkig weg :)

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 15:14
Als je die info in je link had gelezen: die gozer heeft precies hetzelfde. Reboot bij internet en hij heeft moeten formatteren om het weg te krijgen (alleen hij had op een gegeven moment, dankzij 'tips' uberhaupt geen Boot meer |:( )

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Verwijderd

Topicstarter
wat heb ik hier nou aan.

zo kan je op elk probleem uiteindelijk met de oplossing "formateren" komen. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat dat niet iets is wat ik erg graag doe.

Het probleem lag hier waarschijnlijk bij norton die ondanks de removers toch nog niet helemaal 100% verwijdert was denk ik want ik heb nu verder weer precies hetzelfde systeem met precies dezelfde software alleen dan zonder Norton.
Pagina: 1